راه‌اندازی دبیرخانه کنگره شهدای سمنان در شهرداری‌ها
کد خبر: 4142473
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

راه‌اندازی دبیرخانه کنگره شهدای سمنان در شهرداری‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از راه‌اندازی دبیرخانه در مناطق و سازمان‌های شهرداری به عنوان بخشی از برنامه‌های کنگره ۳ هزار شهید استان خبر داد.

معاون استاندار سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، محمد حمیدی، معاون استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 31  اردیبهشت در جلسه کمیته پشتیبانی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت 3 هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: شهرداران و اعضای کمیته پشتیبانی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت سه هزار شهید استان در حوزه فضاسازی، اطلاع‌رسانی و فضای محیطی شهری، برنامه‌های خود را به صورت جدی دنبال کنند.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یک ضرورت است افزود: برگزاری کنگره شهدای استان یکی از مهم‌ترین و بهترین حرکات فرهنگی و ارزشی در این راستا است.

معاون استاندار سمنان انتقال روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری به نسل امروز را یک وظیفه دانست و افزود: این حرکت جریان‌ساز با استفاده از ظرفیت‌های معنوی که دارد، می‌تواند مایه خیر و برکت برای همه شهرهای استان باشد.

به گفته حمیدی شهرداری‌ها در زمینه برگزاری هر چه بهتر کنگره سه هزار شهید استان اهتمام جدی داشته باشند که بر این اساس اجرای المان شهدا، راه‌اندازی دبیر خانه کنگره در مناطق و سازمان‌های شهرداری بخشی از برنامه‌ها و وظایف کمیته فضاسازی و تبلیغات است که باید توسط شهرداری‌ها پیگیری شود.

انتهای پیام
captcha