مسابقه عکس «سوگواره عاشورایی» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4156762
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

مسابقه عکس «سوگواره عاشورایی» در ملایر برگزار می‌شود

رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر از برگزاری مسابقه عکاسی «سوگواره عاشورایی» به مناسبت ایام محرم در این شهرستان خبر داد.

مسابقه عکس عاشوراییبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوان ملایر، امید وفایی، رئیس انجمن سینمای جوانان ملایر گفت: مسابقه عکاسی «سوگواره عاشورایی» به مناسبت ایام محرم در سه بخش حرفه‌ای، آماتور و همایش شیرخوارگان حسینی با حضور علاقه‌مندان به هنر عکاسی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر بخش برگزیدگان نفر اول تا سوم جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است، گفت: دبیرخانه این مسابقه انجمن سینمای جوانان ملایر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی، شهرداری، اداره اوقاف و امور خیریه، کانون خدمت رضوی، حسینیه سیدالشهدا(ع) و کانون عکاسان ملایر برگزار می‌شود.

دبیر مسابقه عکاسی سوگواره عاشورایی گفت: در این مسابقه عکاسان ملایری با توجه به دهه محرم و برگزاری آئین‌های عزاداری و مذهبی در سطح این شهرستان، اقدام به عکاسی کرده و عکس‌های ثبت شده را با محدودیت ۱۰ فریم با ذکر مشخصات شخصی از طریق فضای مجازی به صفحه ایتا انجمن سینمای جوانان ملایر ارسال کنند.

وفایی اظهار کرد: عکاسان می‌توانند عکس‌های خود را در قالب فلش یا لوح فشرده به آدرس انجمن سینمای جوانان ملایر واقع در بلوار ۱۵ خرداد ارسال کنند و آخرین مهلت ارسال ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است.

وی گفت: عکس‌های دریافتی از سوی سه داور در دبیرخانه انجمن سینمای جوانان ملایر مورد بررسی قرار می‌گیرد و عکس‌های منتخب در نمایشگاهی تحت همین عنوان همزمان با اربعین حسینی در سطح این شهرستان به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام
captcha