سهم فرهنگ در اعتبارات نهادهای اجرایی ناچیز است
کد خبر: 4168038
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

سهم فرهنگ در اعتبارات نهادهای اجرایی ناچیز است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات بخش فرهنگی نهادها در مقایسه با سایر بخش‌های عمرانی و اقتصادی و... سهم ناچیزی دارد، گفت: با این اعتبارات اندک نمی‌توان کار فرهنگی جدی در استان انجام داد.

سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی  تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۱۹ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در خصوص پرسش خبرنگار ایکنا مبنی بر چگونگی حمایت این نهاد از مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی، اظهار کرد: اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی در ۲ بخش شامل آموزش‌های عمومی و آموزش‌های تخصصی به فعالیت می‌پردازد که هر دو مقوله به خود مؤسسات و مراکز قرآنی واگذار شده است.

وی ادامه داد: در بخش آموزش‌های تخصصی، از مراکز می‌خواهیم که مربیان را برای دریافت آموزش‌های توانمندسازی معرفی کنند که در همین راستا، اردوی آموزشی و زیارتی توانمندسازی ۴۰۰ نفر از قرآنیان استان به همراه قرآن‌آموزان آنان در تابستان امسال اجرایی شد. 

کاظمی با ذکر اینکه اعتبارات بخش فرهنگی نهادها در مقایسه با سایر بخش‌های عمرانی و اقتصادی و... سهم ناچیزی دارد، افزود: با این اعتبارات اندک نمی‌توان کار فرهنگی جدی در استان انجام داد. 

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تمجید ویژه مقام معظم رهبری از دولت، گفت: ایشان این مدال افتخار را به دولت اعطا کردند و علاوه بر حمایت، آن‌را تمجید کردند اما در بیان دستاوردها ضعف وجود دارد که بخشی از آن متوجه اصحاب رسانه استان است که باید در کنار نقد، امیدآفرینی کنند.

انتهای پیام
captcha