کشف انواع نوشت‌افزار قاچاق در شهرستان شازند
کد خبر: 4169926
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

کشف انواع نوشت‌افزار قاچاق در شهرستان شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت:هزار و ۴۵۳ عدد انواع نوشت‌افزار و لوازم تزئینی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال امروز از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.

نوشت افزار

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سرهنگ عبدالرضا جودکی، فرمانده انتظامی شهرستان شازند، گفت: هزار و ۴۵۳ عدد انواع نوشت‌افزار و لوازم تزئینی قاچاق به ارزش 3 میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال امروز از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کشف شد.

وی افزود: در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران انتظامی شهرستان شازند در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو تعداد هزار و ۴۵۳ عدد انواع لوازم التحریر و لوازم تزئینی قاچاق و فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

جودکی اضافه کرد: در برآورد انجام شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش کالاهای کشف شده در حدود سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد.

سرهنگ جودکی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای اجرای دهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا

سرهنگ محمدعقیل سلگی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی، نیز از توقیف چهار دستگاه خودروی شوتی و کشف بیش از هشت میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای دهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اراک خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی در دهمین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت برخورد با قاچاق کالاهای ممنوعه و خودروهای تیز رو( شوتی) موفق به شناسایی و توقیف ۴ دستگاه خودروی شوتی در سطح محورهای مواصلاتی اراک شدند.

سلگی افزود: در بازرسی مأموران از خودروهای مذکور،۲ هزار و ۵۱۶ ثوب پوشاک، چهارهزار و ۸۰۰ عدد لوازم آرایشی،سه هزار عدد انواع بلوریجات، ۶۲۷ کیلوگرم خشکبار، ۵۹۳ عدد نوشابه انرژی زا و چهار هزار و ۶۲۰ بسته انواع تنقلات و مواد خوراکی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در پایان با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این طرح عملیاتی از سوی کارشناسان بیش از هشت میلیارد ریال برآورد شده است افزود: هشت متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha