ما بدهکار معلولان و روشندلان جامعه هستیم
کد خبر: 4176363
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

ما بدهکار معلولان و روشندلان جامعه هستیم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گفت: ما مسئولین خیلی بدهکار معلولان و روشندلان جامعه و از آنها خیلی عقب‌تر هستیم و باید تلاش کنیم که از آنها جا نمانیم.

مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدانمهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، امروز در حاشیه مراسم عصای سفید در کانون مهدیه همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هفته عصای سفید را باید به بهترین مخلوقات خدا تبریک گفت گرچه خداوند ممکن است یک عضوی از اینها گرفته باشد اما صدها ویژگی بارز به این بنده خود داده‌ وست.

وی افزود: شاید روشندلان چشم سر ندارند اما خیلی زیبایی در وجود این افراد است. ما مسئولان خیلی بدهکار معلولان و روشندلان جامعه و از آنها عقب‌تر هستیم، باید تلاش کنیم که از آنها جا نمانیم لذا باید دل پاک و بصیرت معنوی روشندلان را تحسین کرد و صمیمانه از همه مسئولین باید بخواهیم که قدردان تحمل و صبر و بردباری این جماعتی باشند.

وی تصریح کرد: روشندلان با همه مشقتی که دارند دارای ظرفیت هستند و برای رسیدن به اهدافشان تلاش می‌کنند و وظیفه همه ما است که قدردان آنها باشیم.

انتهای پیام
captcha