اردبیل می‌تواند در موضوعات ارزشی و انقلابی شهری الگو باشد
کد خبر: 4180675
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

اردبیل می‌تواند در موضوعات ارزشی و انقلابی شهری الگو باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: اردبیل می‌تواند در موضوعات ارزشی، انقلابی و دفاع مقدسی به یک شهر الگو و پرچم‌دار سایر شهر‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و دفاع مقدس باشد.

اردبیل می‌تواند در موضوعات ارزشی، انقلابی و دفاع مقدسی شهری الگو باشدبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس از اردبیل، علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل، ۱۶ آبان‌ماه، در نشست با شهردار اردبیل ضمن تبریک ۲۶ آبان سالروز آزادسازی سوسنگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهرداری اردبیل را در جهت نشر معارف دفاع مقدس را ظرفیت بسیار مهمی دانست و اظهار کرد: اردبیل می‌تواند در موضوعات ارزشی، انقلابی و دفاع مقدسی به یک شهر الگو و پرچمدار سایر شهر‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد و دفاع مقدس باشد.

واحد افزود: انتظار است با حمایت و ورود شهرداری و تمام دستگاه‌های مرتبط با شهرداری اردبیل در موضوع دفاع مقدس نسبت به انقلاب احساس مسئولیت کنند و پای کار بیایند.

این مسئول به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با پای کار آمدن شهرداری، محوطه‌سازی و فضای سبز این پروژه در اولویت قرار گیرد، چرا که معتقدیم شهردار محترم اردبیل از پشتوانه‌ها و یکی از ستون‌های حوزه دفاع مقدس محسوب می‌شود.

در این دیدار شهردار اردبیل ضمن استقبال از درخواست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در زمینه محوطه سازی موزه دفاع مقدس برای کمک به احداث مسجد حضرت زینب(س) اعام آمادگی کرد.

صفری افزود: در روز‌های آینده از نزدیک از مجموعه فرهنگی موزه دفاع مقدس که در حال ساخت است بازدید کرده و با همکاری شورای اسلامی شهر اردبیل کمک‌های لازم را برای بهره برداری ار پروژه موزه دفاع مقدس را معمول می‌دارد.

انتهای پیام
captcha