دومین دوره رقابت‌های «مهارتی - نظامی» برگزیدگان خود را شناخت
کد خبر: 4180828
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

دومین دوره رقابت‌های «مهارتی - نظامی» برگزیدگان خود را شناخت

نفرات برگزیده دومین دوره رقابت‌های «مهارتی - نظامی» غواصی نداجا، ۱۸ آبان‌ماه، با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه بندر بوشهر معرفی و تجلیل شد.

آیین معرفی برترین‌ها در رقابت‌های «مهارتی - نظامی» نداجا بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش، ۱۸ آبان‌ماه، در آیین معرفی و تجلیل از برگزیدگان دومین دوره رقابت‌های «مهارتی - نظامی» غواصی نداجا در بوشهر، که در محل سالن اجتماعات ستاد این یگان نظامی برگزار شد، گفت: حضور نیروی دریایی در صحنه دریا‌ها به لطف خداوند و به مدد توانمندی علمی و تجهیزاتی که در سطح کشور با استفاده از همه ظرفیت‌ها در اختیار دارد حضوری مقتدرانه و موفق بوده و هست.

دریادار ایرانی افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش علاوه بر اسکورت شناور‌ها در کمک‌رسانی در حوزه ایمنی و امنیتی همواره مورد توجه سازمان ملل می‌باشد و سازمان‌های بین‌المللی مکرر از نیروی دریایی تقدیر کرده اند.

وی گفت: با توجه به حضور نیروی دریایی ایران در همه آب‌ راه‌های بین‌المللی امروزه حتی کشور‌های مدعی برقراری ایمنی دریایی؛ شناورهایشان در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌اند که از نیروی دریایی ایران درخواست کمک کرده‌اند.

دریادار ایرانی افزود: کمک‌رسانی‌ها در زمینه فراری دادن دزدان دریایی و کمک به ایمنی شناور‌ها از جمله رفع حریق و آبگرفتگی بوده است.

فرمانده نداجا گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش علاوه بر حضور در صحنه نظامی در عملیات‌های بشردوستانه هم حضور دارد؛ بنابراین آموزش و مسابقات بخشی غیرنظامی است که در این دوره‌ها آماده می‌شوند تا در این صحنه‌ها به جامعه جهانی کمک کنند که این مسئولیت را در رده نیروهای مسلح تا کنون به خوبی انجام داده است.

سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha