نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بوشهر مشخص شدند
کد خبر: 4203122
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بوشهر مشخص شدند

نتایج آراء منتخبین چهار حوزه انتخابیه در ۷۸۳ شعبه اخذ رأی ویژه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان بوشهر مشخص شد.

منتخبین مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از بوشهر، نتایج شمارش آراء منتخبین چهار حوزه انتخابیه در ۵۶۰ صندوق رأی ثابت در اماکن شعب و ۲۲۳ صندوق اخذ رأی سیار مناطق شهری و روستایی ویژه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان بوشهر مشخص شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ‌موسی احمدی، از حوزه انتخابیه شهرستان‌های دَیِر، کنگان، جم و عسلویه و همچنین ابراهیم رضایی، از حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان برای بار دوم راهی بهارستان شدند.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ نیز جعفر پورکبگانی، رئیس پیشین شورای اسلامی بندر بوشهر و فرماندار اسبق شهرستان بوشهر توانست در یک ماراتن عجیب و اخذ آراء بیشتر، عبدالکریم جمیری نماینده این حوزه را جا بگذارد.

در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان غلامحسین کرمی، نماینده فعلی این حوزه نیز از کاروان بهارستان جا ماند تا غلامحسین زارعی، فرماندار اسبق شهرستان‌های دشتستان، لنگه و پارسیان، و مدیرکل سابق ادارات کار و تعاون و میراث فرهنگی بوشهر با کسب اکثریت آراء مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های دشتی و تنگستان خود را به بهارستان برساند.

گفتنی است، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری توانست با کسب بیشترین آرا برای سومین دوره متوالی به عنوان نماینده استان بوشهر راهی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شود.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha