برپایی محفل انس با قرآن در مسجد «نداجا» بوشهر + عکس
کد خبر: 4184913
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

برپایی محفل انس با قرآن در مسجد «نداجا» بوشهر + عکس

برنامه محفل انس با قرآن کریم، ۸ آذرماه، با تلاوت سیدمحمد حسینی، قاری ممتاز مسابقات «آجا» به‌مناسبت هفته «نداجا» در مسجدالنبی(ص) بندر بوشهر برگزار شد.

پاسداشت یاد شهدای عملیات غروآفرین مروارید

به گزارش ایکنا از بوشهر، محفل انس با قرآن کریم، ۸ آذرماه، به‌مناسبت هفته «نداجا» و پاسداشت یاد شهدای عملیات غروآفرین مروارید در محل مسجدالنبی(ص) منطقه دو شهر بندر بوشهر برگزار شد.

در این محفل معنوی ابتدا ناوسروان عوض امانت با تلاوت آیات ۱۲ الی ۱۵ سوره مبارکه جاثیه برنامه را آغاز و در ادامه سیدوحید حسینی، قاری ممتاز مسابقات «آجا» و رضا قائدی از قاریان ممتاز استانی به تلاوت آیات روح‌بخش کلام‌الله مجید پرداخته و مجلس را پرشور و مزین کردند.

حجت‌الاسلام یاسر راغبی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی ارتش بوشهر، با توجه به آیات ابتدایی سوره مبارکه صف تلاوت شده توسط سیدوحید حسینی و با هدف تدبر، به توضیح و تشریح آیات پرداخت.

وی گفت: در آیه چهارم سوره مبارکه صف خداوند بیان می‌کند که حامی و پشتیبان کسانی است که در راه دفاع و حمایت دین اسلام و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و مانند سدی پولادین در برابر دشمنان دین خدا ایستادگی و مقاومت دادند. نمونه بارز این ایستادگی ملت مظلوم ولی مقتدر فلسطین هستند که با کمترین امکانات با دشمن غدار و خونی اسلام مقاومت می‌کنند و حتماً طبق وعده خدای بزرگ پیروز این میدان نابرابر خواهند بود.

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha