طوفان الاقصی تمام ملت‌های دنیا را با یکدیگر متحد کرد
کد خبر: 4185787
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی:

طوفان الاقصی تمام ملت‌های دنیا را با یکدیگر متحد کرد

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حامد علم الهدی با بیان اینکه نظام اسلامی، ستون فقرات مقاومت است، گفت: موضوع غزه در طوفان‌الاقصی تمام ملت‌های دنیا را با یکدیگر متحد کرد حتی غیر مسلمانان را به صحنه آورد.

سیدحامد علم الهدی رئیس دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزادبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حامد علم‌الهدی، رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی امروز دوشنبه، ۱۳ آذرماه، در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان و واحد زاهدان، اظهار کرد: امروز مهمترین موضوع و اولویت اول جهان اسلام مسئله غزه و طوفان الاقصی است.
 
وی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا امروز دشمن غافل‌گیر شود و در واقع این اقدام تودهنی محکمی به دشمنان زد، دشمنانی که داعش را ایجاد کردند و آرزوی نابودی ایران را داشتند اما امروز ایران اسلامی و مقاومت در متن و تیتر خبرهای دنیا قرار دارند و دشمنانی که آرزوی به گور بردن ما را داشتند اکنون خود گورشان را کنده‌اند چرا که ما مقاوم ایستاده و پیروز میدان هستیم.
 
رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ستون فقرات مقاومت، نظام اسلامی بوده و ما این را با افتخار اعلام می‌کنیم و حمایت خود را از نیروهای مقاومت افتخار می‌دانیم.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علم‌الهدی ادامه داد: امروز نیروهای مقاومت حماسه‌هایی را در عرصه جهانی آفریدند که دشمن را وادار به اعتراف کرده، دشمن اعتراف به ضعف و زبونی خود و اعتراف به پیروزی‌های جمهوری اسلامی کرده است‌.
 
وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت نیروهای جوان و هوشمند خود سربلند بوده و در دنیا پرچم اسلام را به اهتزاز درآورده است، موضوع غزه در طوفان الاقصی تمام ملت‌های دنیا را با یکدیگر متحد کرد حتی غیرمسلمانان را به صحنه آورد و پشتیبان مسلمانان قرار داد و چهره واقعی رژیم صهیونیستی و یهود را از پشت نقاب کنار زد و چهره واقعی نظام کودک‌کش و ستم را بر جهانیان نشان داد.
 
رئیس گروه تخصصی دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اسرائیل تلاش کرده بود به وسیله داعش چهره اسلام، دین و پیامبر خدا را خشن معرفی کند در حالی‌که دین اسلام دین صلح و آرامش و پیامبر(ص) رحمت للعالمین است و امروز چهره‌ دشمنان در مقابل جهانیان عیان شد، امیدواریم که این اقدام زمینه ساز ظهور مهدی موعود(عج) و دولت جهانی موعود باشد.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علم‌الهدی اضافه کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی و نظام اسلامی که نظام برآمده از ثمره خون شهداست فقط عنوان آن خدمت‌گزاری است، باید خدمت و از ظرفیت و تجربه بازنشستگان در این مسیر استفاده کرد، ریشه اغتشاشات کشور در سال گذشته که آسیب‌هایی به فرهنگ و روحیه معنوی جامعه وارد کرد به دشمنان ایران اسلامی در رأس آنها اسرائیل برمی‌گردد.
 
گفتنی‌ است، با صدور حکمی از سوی محمدمهدی طهرانچی کامبیز نرماشیری به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان‌و‌بلوچستان و واحد زاهدان منصوب شد.
انتهای پیام
captcha