احداث ۱۰ مجتمع فرهنگی و رسانه‌ای در کشور
کد خبر: 4186548
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱
حجت‌الاسلام حریزاوی خبر داد:

احداث ۱۰ مجتمع فرهنگی و رسانه‌ای در کشور

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه مجتمع «ماهور» استان مرکزی از احداث ۱۰ مرکز فرهنگی و رسانه‌ای در کشور تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: امیدواریم با احداث این مراکز شاهد بالندگی فضای فرهنگی در کشور باشیم.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی، عصر پنج‌شنبه، 16 آذر، در مراسم افتتاحیه مجتمع «ماهور» در اراک، ضرورت توجه به امور فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و گفت: این مجتمع آموزشی و رسانه‌ای دارای شاخصه‌هایی است که می‌توان به جوان‌گرایی، ارائه ایده‌های خلاقانه، افکار جوان و... اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جوان‌گرایی عامل دست‌یابی استان به چنین ظرفیت و امکانی است، اظهار کرد: اجرای این الگو در استان می‌تواند الهام‌بخش سایر استان‌ها باشد. استان مرکزی، استانی فرهنگی و عالم‌پرور است که توانست چنین ظرفیت خوبی را برای رشد فعالیت‌های فرهنگی و... بنیان‌گذاری کند.

حجت‌الاسلام حریزاوی از راه‌اندازی 10 مرکز اصحاب هنر و رسانه تا پایان سال آینده در کشور خبر داد و افزود: با احداث این اماکن شاهد ایجاد فضایی بالنده برای فعالان فرهنگی هستیم. امیدواریم این مجتمع فرهنگی، آموزشی و رسانه‌ای به قطب فرهنگی تبدیل شده و زمینه خلق ایده‌های ناب و مبتکرانه شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع آموزشی و رسانه‌ای ماهور می‌تواند در قالب تعامل و هم‌افزایی به حرکت هم‌افزا منتج شود، تصریح کرد: با ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در آینده‌ای نزدیک شاهد بالندگی و افتخارآفرینی این مجتمع خواهیم بود.

حجت‌الاسلام حریزاوی اظهار کرد: مجتمع ماهور چهارمین مرکز رسانه‌ای استانی است که در قالب طرح و ایده‌ای متفاوت و ممتاز از سایر استان‌ها ایجاد شد. بدون تردید این اقدام در سایه هم‌دلی و تعامل بین‌دستگاه‌ها رقم خورد و اگر این اهتمام و اتحاد مسئولان نبود، شاهد این اتفاق نبودیم.

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی در پایان با یادآور شدن احداث 10 مرکز فرهنگی و رسانه‌ای در کشور، گفت: قرار براین است که این مراکز با همین شکل یا اشکال متفاوت‌تر احداث شود، تا در آینده‌ای نزدیک شاهد بالندگی فضای فرهنگی ویژه فعالان این عرصه باشیم.

انتهای پیام
captcha