یزد میزبان مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن زندانیان شد
کد خبر: 4187282
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

یزد میزبان مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن زندانیان شد

مسئول دارالقرآن اداره کل زندان‌های استان یزد از برگزاری مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم ویژه زندانیان و مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت به میزبانی این استان خبر داد.

سیدیحیی میرجلیلی، مسئول دارالقرآن اداره کل زندان‌های استان یزدحجت‌الاسلام سیدیحیی میرجلیلی، مسئول دارالقرآن اداره کل زندان‌های استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: مرحله منطقه‌ای مسابقات قرآن کریم ویژه زندانیان در دو گروه بانوان و آقایان و مددجویان کانون‌های اصلاح و تربیت در دو گروه پسران و دختران به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقات که از روز سه‌شنبه، 21 آذرماه آغاز می‌شود، آقایان در 14 رشته و بانوان در 11 رشته به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

میرجلیلی افزود: در این مرحله متسابقانی از استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد حضور داشته و به مدت دو روز در رشته‌های یادشده، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

 مسئول دارالقرآن اداره کل زندان‌های استان یزد هدف از این مسابقات را ترغیب زندانیان به آموختن قرآن و به‌کارگیری مفاهیم قرآنی در زندگی، همچنین ارتقای سطح قرآنی و معنوی با رويكرد تقويت اعتقادی زندانيان بیان کرد. 

انتهای پیام
captcha