قتل و چپاول یکی از ماهیت‌های مزدوارانه رژیم‌های غربی است
کد خبر: 4192175
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

قتل و چپاول یکی از ماهیت‌های مزدوارانه رژیم‌های غربی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: چپاول و آدم‌کشی و تهاجم‌ انتحاری به سرزمین اسلامی و دشمنی با دین اسلام به‌عنوان بخشی از ماهیت مزدورانه رژیم‌های انگلیس، اسرائیل و آمریکاست.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری

به گزارش ایکنا از بوشهر، خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز آدینه بوشهر، ۱۵ دی‌ماه، به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در مصلای نمازجمعه واقع در محله ایثار منطقه یک این شهر ایراد و اقامه شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه اول نماز آدینه شهر بوشهر، با محکوم کردن عملیات تروریستی و جنایتکارانه جهان استکبار و مزدوران آن، گفت: در این عملیات تروریستی قریب صد نفر شهید و صدها نفر از زائران مرقد حاج قاسم سلیمانی مجروح شدند. این اقدام یک جنایت بی‌سابقه تاریخی است زیرا مردم غیرمسلح و کودک و نوجوان و مرد و زن را که در فضایی همراه با شور و شوق را که برای مراسم گرامیداشت یک شخصیت انقلابی و ملی و سردار مبارزات ضدتروریستی آمده بودند را به خاک و خون کشاندند.

وی با بیان اينكه تروریست‌ها از نام سلیمانی و مکتب شهید قاسم سلیمانی واهمه دارند، افزود: این جنایتکاران استکباری با چنین جنایت فجیعی تنها ثابت کردند که دشمنان اسلام چه جنایتکاران حرفه‌ای هستند و دولت آنها مانند امریکا و انگلیس و فرانسه و رژیم صهیونیستی سراسر ننگ و چپاول است. انگلیس و آمریکا اگر می‌توانند نشان دهند در یک برهه تاریخی؛ یک کار انسانی انجام داده‌اند و از طرفی ترورها، کشتارها و چپاول‌هایشان را نشان بدهند تا ماهیت واقعیشان و مزدورانی چون داعش‌ را پرورش داده و به جان جهان اسلام انداخته‌اند رو شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر همچنین با تقدیر از موکب‌های مردمی و غرفه‌های نمایشگاهی در امور فرهنگی، تربیتی و قرآنی در برگزاری میلاد بانو فاطمه زهرا(س) از مسئولان تقاضا کرد: زیرساخت‌های لازم چون آب و برق را از دسترس این جوانان خارج نکنند زیرا مردم‌پایه بودن فرهنگ ارزشمند است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه کارگران از اقشار ضعیف جامعه هستند، تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود حقوق آنها به موقع پرداخت شود.

یادآور می‌شود، مردم انقلابی بوشهر امروز بعد از اقامه نماز آدینه در محکومیت جنایت تروریستی کرمان از مقابل مصلای این شهر تا میدان قدس راهپیمایی کردند.

 

راهپیمایی بوشهری‌ها در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

راهپیمایی بوشهری‌ها در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

سیده‌ فردوس رضوی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha