حمله‌ تروریستی کرمان بدون پاسخ و انتقام نخواهد ماند
کد خبر: 4193223
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
امام جمعه ابهر:

حمله‌ تروریستی کرمان بدون پاسخ و انتقام نخواهد ماند

حجت‌الاسلام سعید مرادپور با اشاره به اینکه قطعاً حمله‌ تروریستی در کرمان بدون پاسخ و بدون انتقام نخواهد ماند، گفت: بنا بر تأکید شهید سردار قاسم سلیمانی، انتقام از اسرائیل به معنی شلیک موشک نیست، بلکه خون‌بهای این شهیدان ریشه‌کنی رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه است.

حمله‌ تروریستی کرمان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر، امروز، ۲۰ دی‌ماه در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان‌مان در حادثه تروریستی کرمان بیان کرد: این حادثه، یک حادثه غم‌انگیز و حقیقتاً بسیار وحشتناک بود، به‌طوری که در این جنایت همه اعضای برخی خانواده‌ها شهید شدند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه ملت ایران یاد گرفته است در همه حوادث، دشمن اصلی خود را بشناسد، اظهار کرد: دشمن اصلی، آمریکا و به طبع آن صهیونیسم جهانی و اسرائیل غاصب و کودک‌کش در منطقه است.

وی با بیان اینکه این شهادت‌ها قلب ملت ایران را داغدار کرد، گفت: با وجود این موضوع، این شهادت‌ها حس انتقام، ایستادگی و پایداری را در وجود ملت همیشه سربلند ایران تقویت می‌کند.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمنان هر روز برای کشور برنامه دارند و به دنبال خرابکاری هستند، اما با فداکاری نیروهای امنیتی، توطئه‌های آنها شناسایی و خنثی می‌شود، گفت: گاهی برخی اقداماتی را انجام داده‌اند، اما برای اینکه مردم دچار تشویش و نگرانی نشوند مسائل و مشکلات را اعلام نمی‌کنند. دشمن با انجام عملیات‌های تروریستی تلاش دارد کشور ما را ناامن جلوه دهد.

وی با بیان اینکه همه باید شکرگزار نعمت امنیت در کشور باشیم، افزود: نیروهای امنیتی، نیروهای فعال و مخلصی هستند که برای تأمین امنیت مردم شب و روز ندارند و در این راه، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه قطعاً این حمله‌ها بدون پاسخ و بدون انتقام نخواهد ماند، بیان کرد: بنا بر تأکید شهید سردار قاسم سلیمانی، انتقام از اسرائیل به معنی شلیک موشک نیست، بلکه خون‌بهای این شهیدان ریشه‌کنی رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه شکست رژیم صهیونیستی و کسانی که از آنها در این جنگ حمایت می‌کنند، یک شکست غیرقابل جبران است، گفت: برای جبران این حادثه رژیم صهیونیستی دست به ترور می‌زنند و به دنبال آن هستند که کشور را وادار به جنگ کنند، اما ما حسرت این را که اسرائیل با ایران بجنگد بر دل آنها می‌گذاریم، زیرا اسرائیل را باید حماس و کسانی که در خاک فلسطین هستند با دست خالی از بین ببرند.

مرادپور در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن دهه فجر اظهار کرد: توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیروهای اصیل انقلاب است و پاسداشت این دهه مبارک، در واقع شکر نعمت بزرگترین معجزه الهی است. بنابراین، حفظ و ارتقای امنیت عمومی حاکم بر کشور و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در میان اقشار مختلف مردم باید از اهداف برنامه‌های دهه فجر و سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

امام جمعه ابهر گفت: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha