پویش قرآنی شبکه الکوثر برای کودکان غزه + فیلم
کد خبر: 4193246
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

پویش قرآنی شبکه الکوثر برای کودکان غزه + فیلم

گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی الکوثر با هدف رساندن صدای مظلومیت کودکان غزه و در حمایت از پایداری آن‌ها، پویش تلاوت قرآن کریم را با عنوان «حملة الكوثر القرآنية» راه‌اندازی کرده است.

به گزارش ایکنا، پویش «حملة الكوثر القرآنية» با الهام از آیه 28 سوره مبارکه رعد «الَّذِینَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ ۗ أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ» و خوانش گسترده آیات مختلف قرآنی از سوی کودکان فلسطینی همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها و دادرس کودکان فلسطینی «شهید قاسم سلیمانی» به طور رسمی از روز 13 دی ماه 1402 آغاز شده است.

سمیه مروتی، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر در این باره گفت: این پویش بر اساس احساس مسئولیت رسانه‌ای ما در رساندن صدای کودکان و قهرمانان فلسطینی در سراسر جوامع جهانی و عربی است؛ بدین منظور از ابتدای شروع طوفان الاقصی در کنداکتور برنامه‌های کودک، نگاه ویژه‌ای به کودکان فلسطینی داشته‌ایم تا به نوعی صدای مظلومیت قهرمانان غزه باشیم.

وی افزود: از تمامی مخاطبان کودک و نوجوان می‌خواهیم با ارسال ویدئو از تلاوت‌های الهام‌بخش خویش در این پویش قرآنی که در راستای حمایت و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین است، مشارکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این پویش بخشی از تلاش جامعه بین‌المللی به منظور رفع ظلم از ملت ستم‌دیده فلسطین باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس 989303342626+ آماده پاسخگویی خواهد بود.

خبرنگار : مریم رجبی
انتهای پیام
captcha