بسیج عمومی برای جهاد تبیین صورت گیرد
کد خبر: 4194825
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیج عمومی برای جهاد تبیین صورت گیرد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه باید بسیج عمومی برای جهاد تبیین صورت گیرد، گفت: در این زمینه کم کاری شده و باید نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم.

جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز ۳۰ دی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: طرح ملی جهاد تبیین براساس فرمان رهبری صادر شده است و این طرح ملی، تصمیم نظام است و در مرکز رئیس‌جمهور، رئیس ملی جهاد تبیین بوده و برای اجرا به همه دستگاه‌ها ابلاغ شده ‌است و دستگاه‌ها موظف هستند به جهاد تبیین ورود کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی، دشمنان در هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند تا مردم را ناامید و دستاوردهای نظام را سیاه‌نمایی کنند تا حضور مردم در انتخابات کم‌رنگ شود.

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه مردم ما همیشه با بصیرت، مقتدر و در صحنه هستند گفت: مسئولان نیز باید تلاش کنند فتنه دشمنان را نقش بر آب کرده و در این مقطع حساس وظیفه مسئولان ارایه درست دستاوردهای نظام به مردم است.

این مسئول با بیان اینکه باید بسیج عمومی برای جهاد تبیین صورت گیرد، گفت: در این زمینه کم کاری شده و باید نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم.

کرمی بیان کرد: خوشبختانه از لحاظ هادی سیاسی و محتوا مشکلی نداریم و در این راستا بیش از هزار هادی سیاسی از اقشار مختلف در جهاد تبیین کار می‌کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای نظام است و باید در جهاد تبیین با تمام توان وارد عمل شویم.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در مجموع یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفرجلسه و همایش در خصوص روشنگری و جهاد تبیین و اعلام دستاوردهای نظام در سپاه و بسیج برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha