دشمن در تلاش برای ناامید ساختن ما از کشور و آینده انقلاب است
کد خبر: 4201167
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
امام جمعه ابهر:

دشمن در تلاش برای ناامید ساختن ما از کشور و آینده انقلاب است

امام جمعه ابهر گفت: یکی از موضوعاتی که خواص را وادار به افتادن در دام دشمن می‌کند ناامیدی است که با توجه به همین موضوع دشمن دائماً در تلاش برای ناامید ساختن ما از کشور و آینده انقلاب است.

انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر امروز ۲ اسفند در همایش حضور در ابهر، با اشاره به حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک حضور بی‌نظیر و بسیار معنادار بود که حقیقت ملت ایران را نشان داد و نکته قابل توجه این راهپیمایی‌ها حضور دهه نودی‌ها و و دهه هشتادی‌ها بود.

وی ادامه داد: جنگ شناختی که دشمن برای ما طراحی کرده بود، با این راهپیمایی شکست خورد، زیرا آنها می‌خواستند با فشار اقتصادی دوگانه، انقلابی ماندن یا عدول از انقلاب به‌خاطر مسائل دنیوی یکی را، انتخاب کنیم که مردم در این بین انقلابی‌گری را انتخاب کردند.

این مسئول با اشاره به حضور زنان دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز نمود داشت، متذکر شد: کسانی که در اغتشاشات سال گذشته می‌گفتند باید حرف مردم را بشنوید، امروز حرف مردم را بشنوند و ببینند که مردم هنوز هم با گذشت سال‌ها پایبند به انقلاب خود هستند. زنان سرزمین‌مان نشان دادند که کمال خود را در همین انقلاب و کشور جست‌وجو می‌کنند و بری از شعارهای پستی هستند که دشمنان ما طراحی می‌کنند.

مرادپور با تاکید بر اینکه مردم هنوز راه حل مشکل را در انقلابی بودن و در صحنه ماندن و حمایت از ولی‌فقیه می‌دانند، متذکر شد: با توجه به این موضوع، مردم ما با حضور در پای صندوق‌های رأی، آن هم با شور کسوت و زیادی جمعیت، یک نقطه عطف و یک نقطه قدرت در این برهه برای کشورمان در راستای پیشبرد اهدافش به ارمغان خواهند آورد.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها در دیدارهای خود در مورد خواص صحبت کرده‌اند، به ارائه توضیحی درباره خواص پرداخته و افزود: خواص عنصر شتاب‌دهنده جامعه و کسانی هستند که قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام دارند و برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه و ایجاد تردید و تعلل در مهم‌ترین برنامه دشمن است.

وی با اشاره به اینکه دنیازدگی از آفاتی است که ممکن است گریبان‌گیر خواص شود، گفت: از دیگر آفات خواص آفت خواص اغواشده، ایجاد مارپیچ سکوت و شجاعت نداشتن در بیان است که سبب می‌شود تحلیل آنها از وقایع و مسائل درست نباشد.

او با توضیح اینکه یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ایجاد امید آن هم امید واقعی در جامعه است، اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که خواص را وادار به افتادن در دام دشمن می‌کند، ناامیدی است که با توجه به همین موضوع دشمن دائماً در تلاش برای ناامید ساختن ما از کشور و آینده انقلاب است.

انتهای پیام
captcha