همه با رأی دادن در آینده و سرنوشت خود سهیم باشند
کد خبر: 4201202
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
معاون استاندار زنجان:

همه با رأی دادن در آینده و سرنوشت خود سهیم باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه باید با رأی دادن در آینده و سرنوشت خود سهیم باشند، اظهار کرد: مشارکت اجتماعی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است و این اهمیت باید برای جوانان خصوصا رأی‌اولی‌ها تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان امروز ۲ آذر در همایش هزار نفری دانش‌آموزان رأی‌اولی دختر شهر زنجان، اظهار کرد: در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی همواره زنانی بودند که با حضور فعال خود در جامعه تاثیرگذاری بالایی داشتند.

وی با بیان اینکه دختران جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند، ادامه داد: نگاه همه جامعه‌شناسان این است که ریشه و ستون جامعه دختران و بانوان هستند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بانوان محور جامعه هستند، تصریح کرد: در دین اسلام زنان به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار دارند. ریشه انقلاب اسلامی در دین اسلام است و به همین دلیل نیز در عرصه‌های گوناگون شاهد تاثیر و حضور پررنگ زنان در جامعه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: پس از انقلاب در بسیاری از پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها در عرصه‌های گوناگون زنان با حفظ شأن و کرامت خود حضور داشتند.

رفیعی با بیان اینکه زنان باید از عزت و استقلال خود صیانت کنند، تشریح کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی برای مقابله هوشمندانه با تهدیدات دشمنان باید سطح آگاهی و هوشمندی خود را بالا ببرند.

وی یادآور شد: جوانان رأی‌اولی با مشارکت سیاسی فعال و با حضور در پای صندوق‌های رأی، استقلال و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه باید با رأی دادن در آینده و سرنوشت خود سهیم باشند، اذعان کرد: مشارکت اجتماعی و سیاسی بسیار حائز اهمیت است و این اهمیت باید برای جوانان خصوصا رأی‌اولی‌ها تبیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن تکلیف سیاسی به رأی‌اولی‌ها اضافه کرد: رأی‌اولی‌ها با آگاهی در انتخابات حضور داشته باشند.

رفیعی با بیان اینکه باید با هوشمندی و حضور در انتخابات نقشه‌های دشمنان را بهم بزنیم، خاطرنشان کرد: نباید در جامعه گوشه‌گیر و بی‌تفاوت بود؛ رأی‌اولی‌ها با حضور در انتخابات حمایت و حضور فعال سیاسی خود را نشان می‌دهند.

انتهای پیام
captcha