مردم سیستان با مشارکت پرشور در انتخابات 11 اسفند حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند
کد خبر: 4201813
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
فرماندار ویژه زابل:

مردم سیستان با مشارکت پرشور در انتخابات 11 اسفند حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند

علیرضا ملاشاهی گفت: مردم سیستان با حضور بانشاط در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، هدف مهمی چون تشکیل مجلس قوی و کارآمد را دنبال می‌کنند و این مسئله را حق خود می‌دانند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در 11 اسفندماه، حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

علیرضا ملاشاهی فرماندار زابلعلیرضا ملاشاهی، فرماندار ویژه شهرستان زابل در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و نیمه شعبان، به اهمیت انتخابات چند روز آینده در 11 اسفندماه اشاره کرد و گفت: حضور گسترده آحاد مردم در عرصه مهم انتخابات اقتدار، عزت، افتخار و سربلندی را برای ایران اسلامی به دنبال خواهد داشت، چراکه دشمنان قسم‌خورده این نظام مقدس، همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ایران اسلامی بوده و هستند.
 
رئیس حوزه اصلی انتخابیه منطقه سیستان افزود: مخالفان حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو با ایجاد ده‌ها شبکه و رسانه و هزاران ساعت تولید محتوا و با تمام توان به‌ دنبال کاهش میزان حضور مردم در انتخابات هستند، اما سئوال این است که اگر حضور مردم اهمیتی ندارد چرا این بنگاه‌های رسانه‌ای و جبهه دشمن با تمام توان به‌ دنبال کاهش مشارکت مردم هستند، قطعاً با قدری تأمل به این نکته پی خواهیم برد که بدخواهان انقلاب شکوهمند اسلامی هدفشان این است تا با شایعه‌پراکنی و تخریب، ایجاد ناامیدی در مردم و ضربه‌ زدن به نظام را در برنامه خودشان دارند. 
 
فرماندار‌ ویژه زابل بیان کرد: حفظ جمهوری اسلامی ایران که برای آن خون‌ ده‌ها هزار شهید از بهترین فرزندان این سرزمین ریخته شده، بسیار مهم است، در سیره امامین انقلاب مبحث انتخابات، مشارکت حداکثری، جمهوریت و اسلامیت نظام، وابسته به رأی، مشارکت و انتخاب مردم است و در واقع این مردم هستند که با حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح، سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند، دشمن هم برای کم‌رنگ کردن همین مشارکت مردم، همیشه انتخابات را مورد هدف قرار داده و به دنبال ضربه زدن به نظام است.
 
ملاشاهی توان و قدرت نظامی ایران را به‌عنوان یک قدرت بازدارنده در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: ایران در بعد نظامی و جنگ سخت، قوی است و هر روز شاهد موفقیت‌هایی در این حوزه هستیم و دشمنان این سرزمین از بازدارندگی قدرت نظامی ایران اسلامی باخبر هستند و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دوره بزن در رو در کشور ما تمام شده است.
 
وی افزود: مردم سیستان همیشه و در تمامی عرصه‌ها با حضور حداکثری خود چه در راهپیمایی‌های ضد استکباری، چه در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان دادند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند، مردم در این منطقه، با حضور بانشاط در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، هدف مهمی چون تشکیل مجلس قوی و کارآمد را دنبال می‌کنند و این مسئله را حق خود می‌دانند و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در 11 اسفندماه، حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.
 
رئیس حوزه اصلی انتخابیه شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز اضافه کرد: برای اخذ آرای مردم در 11 اسفند، در حوزه انتخابیه سیستان ۳۴۳ شعبه اخذ رأی درنظر گرفته شده است که از این تعداد ۱۲۱ شعبه شهری و ۲۲۲ شعبه روستایی هستند که ۱۵۲ شعبه به‌صورت ثابت و ۱۹۱ شعبه به‌صورت سیار در سطح حوزه انتخابیه با امانت‌داری کامل، آرای مردم را اخذ خواهند کرد.
 
ملاشاهی ادامه داد: در 22 بهمن امسال با فضل الهی و بصیرت مردم، راهپیمایی کم‌سابقه‌ای در سراسر کشور برگزار شد و امیدواریم انتخابات 11 اسفندماه نیز با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود. مشارکت در انتخابات صرفاً یک حق نیست بلکه یک وظیفه است که به‌واسطه آن افراد اصلح برای قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین انتخاب و به کشور خدمت می‌کنند.
 
وی در پایان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه حضور همیشگی مردم در تمام مراحل جلو رفته و به درختی تنومند تبدیل شده و برای ادامه موفقیت‌ها نیازمند حضور و همراهی مردم است.
انتهای پیام
captcha