استاندار سیستان‌وبلوچستان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات‌ دعوت کرد
کد خبر: 4202565
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

استاندار سیستان‌وبلوچستان از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات‌ دعوت کرد

محمد کرمی طی پیامی از مردم استان سیستان‌وبلوچستان برای حضور و شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

شرکت در انتخاباتبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان‌وبلوچستان با صدور پیامی از مردم نجیب، ولایت‌مدار و غیرتمند این استان برای مشارکت حداکثری و حماسی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری دعوت کرد.
 
متن این پیام به شرح ذیل است:
 
«بسم الله الرحمن الرحیم»
 
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ در حقیقت‏ خدا حال قومی را تغییر نمی‏‌دهد تا آنان حال خود را تغییر دهند»
 
انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی است؛ امنیت، توسعه‌، سربلندی و آینده روشن کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله انتخابات است.
 
 حضور پرشور و مسئولانه مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به‌ویژه پای صندوق‌های اخذ رای و استفاده از حق قانونی و تعیین کننده در شرایط فعلی مصداق کار جهادیست چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را متمرکز کرده‌اند تا با ایجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنی و تحریم‌های اقتصادی، عظمت این حماسه باشکوه را تحت‌الشعاع قرار دهند اما بدون تردید حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، مهر بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران عزیز خواهد زد.
 
شرکت آگاهانه و با بصیرت با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای انتخاب نمایندگانی شایسته، توانمند، مومن و انقلابی مسئولیتی بر دوش همگان است و باید در برهه حساس کنونی همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه انجام دهیم و از این طریق در جهت ساختن ایران قوی تلاش کنیم.
 
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های همه دست‌اندرکاران و فعالان عرصه برگزاری انتخابات، از تمامی مردم نجیب و ولایت‌مدار استان سیستان‌وبلوچستان دعوت می‌کنم با حضور حماسی و آگاهانه خویش همچون دوره‌های گذشته همچنان در بین استان‌های کشور پرچمدار و طلایه‌دار مشارکت باشند و موجبات اقتدار و امنیت هرچه بیشتر کشور و یاس و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم آورند و یک‌بار دیگر زمینه ساز وحدت و انسجام و وفاق ملی برای استمرار عزت و بزرگی ایران سربلند باشند.
انتهای پیام
captcha