۱۸۶۱ شعبه در سیستان‌وبلوچستان آماده اخذ رأی مردم هستند
کد خبر: 4202570
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

۱۸۶۱ شعبه در سیستان‌وبلوچستان آماده اخذ رأی مردم هستند

دبیر ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه بیش از یک‌میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: یک‌ هزار و ۸۶۱ شعبه در سراسر استان آماده اخذ رأی مردم هستند.

حضور در انتخاباتبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، عباس ابراهیمی، دبیر ستاد انتخابات سیستان‌وبلوچستان امروز پنج‌شنبه از وجود یک‌هزار و ۸۶۱ شعبه اخذ رأی در سیستان‌وبلوچستان برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و بیان کرد: در هر شعبه ۲ صندوق اخذ رأی داریم که صندوق آبی‌رنگ متعلق به مجلس خبرگان و صندوق قرمز رنگ متعلق به مجلس شورای اسلامی است.
 
وی افزود: ٩٦٠ شعبه اخذ رأی سیار نیز در سیستان‌وبلوچستان در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند با مشارکت حداکثری خود به‌راحتی در دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری حضور پیدا کنند.
 
دبیر ستاد انتخابات سیستان‌و‌بلوچستان با بیان اینکه یک‌ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۹۳۳ نفر در استان واجد شرایط رأی دادن هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۶۶ هزار و ۸۱۳ نفر شامل رأی اولی‌ها می‌شود.
 
ابراهیمی اضافه کرد: ۲ میلیون و ۱۹۳ تعرفه برای دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره از مجلس خبرگان رهبری در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده است.
 
وی تاکید کرد: یک‌ هزار و ۱۵۴ شعبه اخذ رأی در سیستان‌وبلوچستان روستایی، و ۷۰۷ شعبه اخذ رأی شهری است و تمام زمینه‌ها برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه در این استان فراهم بوده و در این زمینه تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام
captcha