نتایج انتخابات را از منابع موثق پیگیری کنید
کد خبر: 4202997
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴
دبیر ستاد انتخابات گلستان:

نتایج انتخابات را از منابع موثق پیگیری کنید

مهاجر با تأکید بر اینکه مردم نتایج شمارش آرا را از منابع موثق همچون صدا و سیما پیگیری کنند، گفت: از کاندیدهای محترم خواستاریم در ساعات باقیمانده با صبوری منتظر اعلام نتایج بمانند.

سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و دبیر ستاد انتخاباتبه گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و دبیر ستاد انتخابات گلستان در ستاد خبری انتخابات استان، گفت: از مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات تشکر می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه سه نوع شعبه در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: در مناطق صعب‌العبور بنابر هماهنگی با شورای نظارت، شمارش آرا از ساعت 10 و در روستاهای کوچک از ساعت یازده شروع شد.

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به اینکه در مابقی شعب اخذ رأی پس از اتمام رأی‌گیری، شمارش آرا شروع می‌شود، تصریح کرد: در سه شعبه اخذ رأی به صورت زنده شمارش آرا صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند از صدا و سیمای استان فرایند قانونی آن را مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه در فضای انتخابات 2 بال اجرا و نظارت با همکاری هم فعالیت می‌کنند، ادامه داد: در استان گلستان همکاری و همدلی 30 هزار نفر از عوامل فعال باعث شد تا در زیرساخت‌های انتخاباتی در سطح استان دچار مشکل نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با تأکید بر اینکه مردم نتایج شمارش آرا را از منابع موثق همچون صداوسیما پیگیری کنند، گفت: از کاندیدهای محترم خواستاریم در ساعات باقیمانده با صبوری منتظر اعلام نتایج بمانند.

انتهای پیام
captcha