راه‌اندازی مراکز دارالقرآن در صنایع پتروشیمی منطقه ماهشهر
کد خبر: 4203385
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

راه‌اندازی مراکز دارالقرآن در صنایع پتروشیمی منطقه ماهشهر

در نشست اخیر شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان بندرماهشهر با حضور نمایندگان فرهنگی و قرآنی صنایع پتروشیمی منطقه درباره راه‌اندازی مراکز دارالقرآن در صنایع پتروشیمی منطقه ماهشهر هم‌اندیشی شد.

نشست شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان بندرماهشهربه گزارش ایکنا از خوزستان، نشست شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان بندرماهشهر با حضور نمایندگان فرهنگی و قرآنی صنایع پتروشیمی منطقه، روز گذشته 13 اسفندماه در این شهرستان برگزار شد.

این نشست در راستای بهره‌مندی از ظرفیت، توان مشارکت و پشتیبانی و انسجام‌بخشی بیشتر حوزه قرآنی در صنایع پتروشیمی برگزار شد و در آن ضمن تأکید بر لزوم ایجاد و حفظ ارتباط قوی فکری، برنامه‌ای و حمایتی با شورای توسعه و هم‌اندیشی و هم‌افزایی مستمر در مسیر تحقق این اهداف مقرر شد با ایجاد تولیت مستقل فعالیت‌های قرآنی در صنایع که با تأسیس و راه‌اندازی مراکز دارالقرآن الکریم طبق آیین‌نامه تدوین و ابلاغ شده در هر شرکت صورت خواهد پذیرفت، قدم‌های بلندی در راستای ارتقای سطح دانش و معرفت قرآنی کارکنان، خانواده‌ها و عموم مردم شهرستان برداشته شود.

نشست شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان بندرماهشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سلامت‌نژاد، امام جمعه بندرماهشهر و رئیس شورای تخصصی توسعه فرهنگ قرآنی و مسئولان امور فرهنگی و قرآنی صنایع پتروشیمی منطقه بندرماهشهر همراه بود.

انتهای پیام
captcha