قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان از رهبر انقلاب
کد خبر: 4203790
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
برای دستور کمک به سیل‌زدگان

قدردانی نماینده ولی‌ فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان از رهبر انقلاب

نماینده ولی‌ فقیه در سیستان‌وبلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک از توجه ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سیل‌زدگان جنوب استان تقدیر و تشکر کردند.

نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌بلوچستان،‌ آیت‌الله مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان و محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، با صدور پیامی مشترک از توجه ویژه و دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به سیل‌زدگان جنوب استان تقدیر و تشکر کردند.
 
در این پیام آمده است: «پیام امیدبخش و سنجیده حضرتعالی پیرامون کمک به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌و‌بلوچستان که نشانگر عنایت ویژه و پیوسته حضرتعالی به این استان است، مایه دلگرمی مردم نجیب، غیور و ولایت‌مدار بلوچ و سیستانی گردید، مردمی که با حضور پررنگ و همیشگی خود در صحنه‌های مختلف و آوردگاه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عشق و ارادت‌شان را نسبت به میهن، نظام و انقلاب و رهبر و مقتدای‌شان در عمل ثابت نموده‌اند.
 
پیام سراسر مهر حضرتعالی در شرایطی که مردم جنوب سیستان‌وبلوچستان با مشکلات سیلاب درگیر بوده و مسئولان کشوری و استانی مشغول و در تلاش برای رفع مشکلات این منطقه هستند، مایه دلگرمی آسیب‌دیدگان از سیلاب و موجب تقویت عزم مسئولان و گروه‌های جهادی برای رفع آسیب‌ها و کاهش مشکلات این منطقه گردید.
 
اینجانبان به نمایندگی از مردم شریف و غیرتمند سیستان‌وبلوچستان از دستور مبارک حضرتعالی که چون نوری امیدبخش بر جان‌های خسته آسیب‌دیدگان و کارگزاران در عرصه جهاد خدمت پرتو افکند، تقدیر و تشکر می‌نمائیم و از درگاه خداوند متعال طول عمر حضرتعالی رهبر حکیم، فرزانه و مقتدرمان را تا ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) خواستاریم و امیدواریم سایه مبارکتان بر سر مسلمین و مستضعفین عالم مستدام باشد.»
انتهای پیام
captcha