«یک آدم بیست» برگزیده جشنواره کتاب رشد شد
کد خبر: 4204263
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

«یک آدم بیست» برگزیده جشنواره کتاب رشد شد

کتاب «یک آدم بیست» نوشته علی شعیبی، عنوان برگزیده بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد را کسب کرد.

«یک آدم بیست»به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم اختتامیه بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد با شعار «کتاب خوب، آینده خوب» چهارشنبه، ۱6 اسفند‌ماه در باغ کتاب تهران برگزار شد.

در این مراسم، کتاب «یک آدم بیست» نوشته علی شعیبی، نویسنده خوزستانی عنوان برگزیده این جشنواره را در بخش دانش‌افزایی کسب کرد. 

به مرحله نهایی بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد از سوی دبیرخانه دائمی این جشنواره معرفی شد.

گفتنی است، آثار بیست‌ویکمین دوره جشنواره کتاب رشد در سه بخش آفرینش‌های ادبی (شعر و داستان کودک و نوجوان، خاطرات و مستندنگاری)، مطالعات پژوهشی، تبیینی و تخصصی (مطالعات تاریخی، مطالعات فرهنگی و اجتماعی، مطالعات دینی و علوم تربیتی و روان‌شناسی) و کتاب‌های آموزشی و کمک‌آموزشی بررسی و داوری شده و تعداد ۸۲ اثر به‌عنوان آثار نامزد کسب عنوان کتاب‌های برتر، شناخته شده‌اند.

کتاب «یک آدم بیست» توسط انتشارات جمال و با موضوع معرفی شخصیت پیامبر اسلام(ص) منتشر شده است. در متن پشت جلد کتاب آمده است: «در زندگی همه ما اتفاقات زیادی می‌افتد. گاهی انسان با این اتفاقات خوشحال می‌شود، گاهی غمگین، گاهی خشمگین، گاهی خسته و… . در شرایط و زمان و مکان‌های مختلف ممکن است رفتارهای مختلفی از انسان‌ها سر بزند. انسان با توجه به شخصیتی که دارد با این اتفاقات رو‌به‌رو می‌شود. جامع‌ترین انسان، در داشتن شخصیت سالم، حضرت محمد مصطفی(ص) و اهل بیت ایشان می‌باشند. آنها که حجت خدا بر بندگان هستند و در همه خوبی‌ها در بالاترین سطح قرار دارند؛ به همین خاطر خداوند آن‌ها را به‌عنوان الگوی ما معرفی کرده است.»

انتهای پیام
captcha