اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت روز شهدا در خوزستان
کد خبر: 4204561
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

اجرای بیش از 500 برنامه به مناسبت روز شهدا در خوزستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بیش از 500 برنامه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خوزستان برگزار می‌‍شود.

حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستانبه گزارش ایکنا از خوزستان، حسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های ۲۲ اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا از برنامه‌های محوری روز بزرگداشت شهداست که در قالب پویش «سلام شهید» و با همکاری مسئولان همه دستگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری میز خدمت معاضدت قضایی در تمامی مصلاهای نماز جمعه شهرستان‌ها و با حضور وکلای دادگستری خبر داد و گفت: علاوه بر جامعه ایثارگری مشاوره‌های حقوقی به عموم مردم نیز ارائه می‌شود.

نورانی اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی 24000 هزار شهید و بزرگداشت هفته شهید به نام و یاد شهدا در سراسر استان نهال کاشته خواهد شد. مشارکت در برگزاری یادواره‌ شهدا، برپایی نمایشگاه تصاویر شهدا، دیدار با خانواده‌‍‌های معظم شهدا، ایثارگران و کارکنان بنیاد با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری اردوهای زیارتی_سیاحتی ویژه خانواده‌های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و حضور در گلزار مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شهیدان بخش دیگری از برنامه‌های ما به مناسبت روز بزرگداشت شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید خوزستان گفت: تجلیل از معتمدین معین، جانبازان و ورزشکار آسیایی، برگزیدگان مسابقات قرآنی، نخبگان و جمعی از خادمیاران رضوی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری محفل جزء خوانی قرآن کریم همزمان با ایام ماه مبارک رمضان به یاد شهدای عزیز، تجلیل از جمعی از خانواده‌های شهدا در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، نواختن زنگ ایثار، برگزاری مراسمات سرود خوانی و تئاترهای خیابانی، برپایی میز خدمت بنیاد در مصلای نماز جمعه سراسر استان، برپایی نمایشگاه در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ویژه برنامه تحویل سال در گلزار شهدای سراسر استان، همایش همسران و والدین شهدا، استفاده از ظرفیت پیام‌آوران ایثار در مدارس و دانشگاه‌ها به منظور روایت‌گری دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha