۹۸۰ کودک نیازمند سمنانی فاقد حامی هستند
کد خبر: 4205461
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱

۹۸۰ کودک نیازمند سمنانی فاقد حامی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از وجود ۹۸۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: امید است در ماه پرفضیلت رمضان همه کودکان دارای حامی شوند.

طرح حمایت از ایتام و محسنین در استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، امروز، 24 اسفند از وجود ۹۸۰ کودک نیازمند در طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: امید است در ماه پرفضیلت رمضان، همه کودکان دارای حامی شوند.

وی با اشاره به اینکه سرپرست خانوار کودکان در طرح محسنین به دلیل کهولت سن، بیماری و ازکارافتادگی و دلایل دیگر توان اداره زندگی را ندارند افزود: افراد و خانواده‌ها می‌توانند در این ماه مبارک با انتخاب یک خانواده مورد نظر ماهیانه حمایت‌های خود را برای کمک به این عزیزان داشته باشند.

وی به نحوه ارائه کمک‌ها به فرزندان ایتام و محسنین اشاره کرد و افزود: کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین به‌صورت مستقیم از سوی حامیان به شماره کارتی که برای فرزندان مشمول در نظر گرفته‌ شده واریز می‌شود.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه قریب به ۵ هزار نفر از کودکان در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت هر چه بیشتر هستند، اظهار کرد: ۹۸۰ کودک نیازمند استان سمنان فاقد حامی هستند. طرح اکرام ایتام و محسنین، با هدف حمایت از این کودکان و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان است و نیکوکاران به‌عنوان حامیان معنوی حمایت از ایشان را بر عهده می‌گیرند.

وی مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سراسر استان سمنان، ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ را ازجمله راهه‌ای ثبت‌نام در این طرح برشمرد و افزود: هر شخص می‌تواند هرماه با واریز مبلغ دلخواه حمایت از کودک معنوی خود را بر عهده گیرد.

انتهای پیام
captcha