تعیین تکلیف مدیر ارشاد لرستان برای هنرمندان در سال نو
کد خبر: 4207391
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

تعیین تکلیف مدیر ارشاد لرستان برای هنرمندان در سال نو

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند و باعث شوند دیگر اقشار نیز در جهش تولید هم‌گرایی خوبی داشته باشند.

اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، شامگاه چهارشنبه ۸ فروردین، در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان دورود ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تأثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: در سال جاری مهم‌ترین طرح فرهنگی، طرح شهید آوینی است که با محوریت تقویت حلقه‌های میانی هنرمندان و انجمن‌ها و با هدف تمرکززدایی از مرکز استان صورت خواهد گرفت. 

روانشاد تقویت جریان فرهنگی و حلقه‌های میانی را از رویکردهای این اداره عنوان کرد و افزود: با هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی می‌تواند اتفاق‌های خوبی در زمینه فرهنگ و هنر استان روی دهد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به شعار سال و نقش مهم هنرمندان در تحقق این شعار اشاره کرد و افزود: هنرمندان در تحقق شعار سال باید پیش‌رونده و پیش‌برنده باشند و باید باعث شوند دیگر اقشار نیز در جهش تولید هم‌گرایی خوبی داشته باشند. 

وی به برگزاری نخستین جشنواره سرنا نوازان در محل آبشار بیشه در شهرستان دورود اشاره کرد و افزود: این برنامه در تاریخ ۲۶ فروردین برگزار خواهد شد.

در این نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دورود به بیان مسائل و مشکلات موجود در زمینه فعالیت فرهنگی و هنری خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha