نماینده مجلس به سیاست اسلامی عالم و عامل باشد
کد خبر: 4207443
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
آیت‌الله سعیدی:

نماینده مجلس به سیاست اسلامی عالم و عامل باشد

تولیت حرم بانوی کرامت با بیان اینکه در مسائل سیاسی به سیاست اسلامی عالم و عامل باشید و اهل سیاست‌بازی نباشید، گفت: در اموری که به شما مربوط نیست حتی اگر مردم از شما درخواست کنند اصلاً دخالت نکنید و راحت بگویید این امور به من مربوط نیست؛ زیرا این سنگ بنای بدی است و عواقب خوبی ندارد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در دیدار سیدمنان رئیسی، نماینده جدید مردم قم در مجلس شورای اسلامی که روز گذشته، 8 فروردین‌ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک بهار طبیعت و بهار معنویت اظهار کرد: انسان باید قدر خود را بداند و حد و توان خود را بشناسد و نسبت به وظایفی که دارد هم معرفت پیدا کند و به آن عمل کند.
 
وی با بیان اینکه هر کدام از شما نمایندگان استان قم ویژگی‌هایی دارید که باید این ویژگی‌ها را بدانید و نقاط اشتراک خود را پیدا کنید و در کنار هم حرکت کنید، گفت: ریشه شما در مردم است بنابراین شناخت مردم و کاری که باید برای مردم انجام دهید ضرورت دارد و هیچ‌وقت در چیزی که در چارچوب وظایف شما نیست ورود پیدا نکنید.
 
تولیت حرم بانوی کرامت خطاب به نماینده مردم قم با بیان اینکه در مسائل سیاسی به سیاست اسلامی عالم و عامل باشید و اهل سیاست‌بازی نباشید، گفت: در اموری که به شما مربوط نیست حتی اگر مردم از شما درخواست کنند اصلاً دخالت نکنید و راحت بگویید این امور به من مربوط نیست؛ زیرا این سنگ بنای بدی است و عواقب خوبی ندارد.
 
وی با بیان اینکه اگر از خداوند متعال و اهل‌بیت استمداد بطلبید محال است که به شما کمک نکنند، اظهار کرد: سعی کنید وابسته به جناح خاصی نباشید و برای رضای خدا کار کنید و یقیناً خداوند هم شما را یاری خواهد کرد.
انتهای پیام
captcha