راهپیمایی روز قدس نقش بازدارنده در مقابل جنایت صهیونیست‌ها دارد
کد خبر: 4208741
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹

راهپیمایی روز قدس نقش بازدارنده در مقابل جنایت صهیونیست‌ها دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راهپیمایی روز قدس و این‌گونه حرکت‌های عمومی علاوه بر اینکه می‌تواند از جبهه مستحکم مقاومت در فلسطین حمایت کند، نقش بازدارندگی را نیز مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها دارد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار امروز ۱۷ فروردین در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اخباری که از سراسر استان به دستمان می‌رسد، امسال مردم چهارمحال و بختیاری برای محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها خورشیدند و همیشه در صحنه هستند.

وی افزود: فجایع وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه با حمله به بیمارستان‌ها، زنان و کودکان بی‌دفاع در مقابل چشم مدعیان دروغین حقوق بشر اتفاق می‌افتد.

حیدری حمله به کنسولگری ایران در سوریه را از دیگر جنایات رژیم صهیونیستی و برخلاف تمام قوانین بین‌المللی دانست و تصریح کرد: حماسه طوفان الاقصی یکی از مهم‌ترین حرکات مردم فلسطین و محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی بود.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: امت اسلامی و دنیا، امسال خواهد خروشید و حقیقتاً هموطنان عزیزمان در این راهپیمایی روز قدس خروشیدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: راهپیمایی روز قدس و این‌گونه حرکت‌ها، علاوه بر اینکه می‌تواند از جبهه مستحکم مقاومت در فلسطین، حمایت کند، نقش بازدارندگی نیز در مقابل جنایت صهیونیست‌ها دارد. وی در پایان گفت: روز قدس امسال با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد از جمله شهادت شهدای مدافع حرم و در رأس آنان سرلشکر شهید زاهدی که از یادگاران دفاع مقدس و همچنین از فرماندهان تیپ ۴۴ سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری بود که باعث شده است این حماسه بزرگ در کشور اتفاق بیفتد.

انتهای پیام
captcha