حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ‌تر بود
کد خبر: 4208823
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پررنگ‌تر بود

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به حضور باشکوه آحاد مردم ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس، گفت: امروز مردم در سراسر کشور و همچنین در تمامی نقاط استان حضور ویژه داشتند و حضور امسال نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بود.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، 17 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به واهمه دشمنان به‌ویژه آمریکا برای جنگ رو در رو با ایران، اظهار کرد: دلیل دشمنان برای وارد شدن به جنگ رو در رو با ایران، ترس آنها از توان و مقاومت ایران است که این توان و قدرت در سایه تدبیرات مقام معظم رهبری حاصل شده است.  

وی با اشاره به روز جهانی قدس، افزود: امروز روزی است که تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان حامی مردم غزه هستند، امروز مردم در سراسر کشور و همچنین در تمامی نقاط استان حضور ویژه داشتند و حضور امسال نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر بود.

نکونام تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با شرکت در این راهپیمایی عظیم روز قدس خشم خود را نسبت به جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل علیه ساکنان بی‌پناه و مظلوم غزه و نیز اتفاقات اخیر در به شهادت رساندن چند تن از فرماندهان ایران نشان دادندـ

امام‌جمعه شهرکرد بیان کرد: دشمنان می‌خواهند افکار عمومی را منحرف کنند اما ملت‌ها بیدار هستند و به دلیل جنایت‌های که دشمنان انجام دادند کینه سختی از آنها به دل گرفته‌اند و با شرکت در راهپیمایی نفرت خودشان را نشان می‌دهند که به زودی دشمنان نابود خواهند شد و پیروزی در راه است. 

وی با اشاره به اهمیت تقوای سیاسی خطاب به نمازگزاران روزه‌دار، گفت: انسان اگر راهی به جز راه ائمه معصوم(ع) را پیش گرفت به گمراهی کشیده خواهد شد. امروز شاهد فرقه‌‌هایی هستیم که به نام شیعه اما در دامن اسرائیل هستند، کسانی که از ولایت فقیه پیشی گرفتند و یا عقب ماندند قطعاً دچار گمراهی خواهند شد. 

نکونام با اشاره به مناسبت‌های این هفته، اضافه کرد: 20 فروردین سالروز قطع رابطه ایران با آمریکا است که این قطع ارتباط برکاتی را برای ایران به همراه داشت، البته آمریکا دشمنی‌های زیادی علیه ایران به‌کار می‌گیرد. 

وی با اشاره به سالروز آغاز نهصت ملی مسکن در کشور، گفت: روند نهصت ملی مسکن به کندی پیش می‌رود و با نارضایتی‌های همراه است که باید بررسی و مشکلات مرتفع شود. 

وی تأکید کرد: بر اساس تقویم، روز عید فطر چهار‌شنبه اعلام شده است که باید اقوام و فقرا را در این روز در نظر گرفت و کمک کرد. افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امداد و... نیستند اما بسیار نیازمند هستند که باید این افراد شناسایی شوند و زکات فطره به آنها احتصاص پیدا کند. 

انتهای پیام
captcha