خادمان در حفظ جایگاه هیئات مذهبی اهتمام ویژه داشته باشند
کد خبر: 4209605
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل:

خادمان در حفظ جایگاه هیئات مذهبی اهتمام ویژه داشته باشند

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ظریف صیادی گفت: مسئولان و خادمان هیئات مذهبی به عنوان شخصیت‌های تأثیرگذار و صاحب نفوذ باید نهایت حساسیت خود را در مورد حفاظت از جایگاه‌ هیئت در مجامع عمومی و کوچه و بازار به‌کار بگیرند.

تقدیر از امام جمعه زابلبه گزارش ایکنا از سیستان‌بلوچستان، ذاکرین اهل بیت(ع) و اعضای شاخص شورای هیئات مذهبی به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل شامگاه 20 فروردین‌ماه با برگزاری نشستی صمیمانه با امام‌ جمعه زابل ديدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ظریف صیادی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با بیان اینکه جوانان وفادار و مکتبی، علی‌رغم تحریم‌های همه جانبه دشمنان و شانتاژهای منفی بیگانگان، با تأسی از سیره امامین انقلاب، توسعه و پیشرفت همه جانبه را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با امدادهای غیبی خداوند متعال، روز به‌روز بر دستاوردهای علمی و عملی آنان افزوده می‌شود، اظهار کرد: سیاه‌نمایی و نادیده‌گرفتن خدمات مجاهدانه و تلاش‌های ارزشمند فرزندان رشید مملکت اسلامی در عرصه‌های مختلف، از دیرباز در صدر سیاست‌های خصمانه دشمن پلید قرار داشته‌ است.

وی با تأکید بر اینکه ما نگران کینه‌توزی دشمن نیستیم، از صدر اسلام تا کنون، انسان‌های جاهل ضربه‌های کاری و مهلک را بر پیکر اسلام وارد کردند، افزود: مسئولان و خادمان هیئات مذهبی به عنوان شخصیت‌های تأثیرگذار و صاحب نفوذ باید نهایت حساسیت خود را در مورد حفاظت از جایگاه‌ هیئت در مجامع عمومی و کوچه و بازار به‌کار گیرند.

در ابتدای این دیدار معین‌فر مسئول تشکل شورای هیئات مذهبی زابل با بیان گوشه‌ای از خدمات فرهنگی شورای هیئات مذهبی، و ساماندهی مداحان و ذاکرین اهل‌بیت(ع) و برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، در مناسبات متعدد، برای شاعران آئینی و مداحان نوپا و همچنین راه‌اندازی مجمع الذاکرین بانوان و آقایان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و برگزاری جلسات منظم آن مجمع، به ارائه گزارش پرداخت.

در پایان این دیدار، از سوی شورای هیئات مذهبی با اهدای لوح تقدیر به صورت رسمی از زحمات امام‌ جمعه زابل و همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha