ضرورت انسجام فرهنگی بین نهادهای اجرایی
کد خبر: 1345881
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۷
حجت‌الاسلام رجایی‌پور تاکید کرد:

ضرورت انسجام فرهنگی بین نهادهای اجرایی

گروه اجتماعی: امام جمعه دورود با تاکید بر ضرورت تقویت برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه، خواستار ایجاد انسجام فرهنگی بین نهادهای اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام حسین رجایی‌پور، امام جمعه دورود امروز یک‌شنبه، یکم دی‌ماه در شورای فرهنگی این شهرستان با بیان اینکه جهت تقویت فرهنگ عمومی در جامعه، وحدت رویه و ایجاد انسجام بین نهادهای اجرایی و فرهنگی ضروری است، افزود: تعامل و همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌ها در اجرای برنامه های فرهنگی می‌تواند موجب تقویت برنامه‌های فرهنگی و دست‌یابی به الگو واحدی در حوزه فرهنگی شود.
وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در قالب ناتوی فرهنگی اضافه کرد: برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان باید در قالب برنامه‌های فرهنگی اثر گذار اقدام شود.
حجت‌الاسلام رجایی‌پور با بیان اینکه دشمنان برای تحقق اهداف شومشان هزینه‌های گزافی را پرداخت می‌کنند و از ظرفیت‌های مختلفی بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان تعامل نهادهای اجرایی و اجرای برنامه‌های علمی و کارشناسی شده ضروری است.

امام جمعه دورود با بیان اینکه اشاعه فرهنگ دینی مهم‌ترین راه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است، افزود: در این راستا تلاش برای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ دینی و رفع شبهات دینی باید موردتوجه قرار گیرد.
حجت‌الاسلام رجایی‌پور با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن انسجام فرهنگی بین ادارات در راستای وظایف آنها اظهار کرد: در این راستا باید ادارات و نهادهای دولتی هر کدام به نوبه خود وظایف محوله در خصوص رفع معضلات و مشکلات فرهنگی را انجام دهند.
سید موسی موسوی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود نیز در این جلسه به تبین و تشریح بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت.
captcha