حضور قاریان ایلامی در سومین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی کشور
کد خبر: 1445031
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

حضور قاریان ایلامی در سومین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: سومین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی کشور با حضور قاریانی از ایلام در اردوگاه شهیدحقانی کرج برگزار شد.

روح‌الله پورعسکری، سرپرست گروه استعدادهای درخشان استان ایلام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، با اشاره به اینکه سومین اردوی استعدادهای درخشان قرآنی کشور با حضور 100 قاری از سراسر کشور چهارم تا هفتم شهریورماه در استان البرز برگزار شد، بیان کرد: در این اردو 2 قاری برجسته آقایان محمدحسین محمدکرمی و میثم خرمی که از قاریان ممتاز استان ایلام، شرکت داشتند.
پورعسکری با بین اینکه در این اردو کلاس‌های تلاوت، حفظ، تفسیر و شبی با قرآن به منظور انس بیشتر شرکت کنندگان با معارف این کتاب الهی برگزار شد، افزود: قرآن کلامی بی‎منتهای خداوند است و درس آن نیز درس بی‌منتهای الهی است، اهالی قرآن پرچم‌دار امت اسلام هستند لذا باید همه توان خویش برای بالا نگه داشتن این پرچم مقدس به کار گیرند.
این مسئول در ادامه افزود: در این اردو علاوه بر اجرای برنامه‌های تفریحی و پرورشی دروس تجوید، صوت و لحن، مفاهیم قرآن و سبک زندگی به ترتیب توسط اساتیدی چون محسن موسوی بلده، بهروز یاریگل، غلامرضا شاه‌میوه، احمد ابوالقاسمی، محمد ضرغام و حمیدرضا سلمانیان  تدریس شد.
سرپرست گروه استعدادهای درخشان شهرستان ملکشاهی در پایان با تقدیر از تلاش سازمان دارالقرآن الکریم کشور در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: در این اردو سازمان دارالقرآن سعی داشت قرآن آموزان را نه تنها در حوزه‌های تخصصی قرائت قرآن بلکه در رفتارهای اجتماعی نیز متناسب با سبک زندگی قرآنی پرورش دهد.

captcha