فرهنگ دینی موجب بالندگی جوامع است
کد خبر: 1460635
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

فرهنگ دینی موجب بالندگی جوامع است

گروه اجتماعی: جمهوری اسلامی ایران مناسب‌ترین حاکمیتی است که جهت رفاه و امنیت مردم حرکت می‌کند، جامعه اسلامی و فرهنگ دینی موجب بالندگی جوامع است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، رضا قیاسی، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان چهارشنبه، 23 مهر در نشست شورای اداری شهرستان همدان اظهار کرد: دولت بر اساس صداقت عمل کرده و نیاز واقعی مردم را مورد توجه قرار داده است و رقبای سیاسی نیز باید کمک حال دولت در اجرای برنامه‌ها باشند.

وی افزود: خدمت به مردم فرصت مغتنمی است که باید قدر آن را دانست و در این شرایط باید از این فرصت‌ها برای خدمت بی‌منت به مردم تلاش کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری همدان اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هر کجا مظلومی باشد، او را مورد حمایت خود قرار می‌دهد و در برابر زورگویی مستکبران ایستاده است.

قیاسی مأموریت دین اسلام را صلح، دوستی و اخلاق عنوان و بیان کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر این اساس عمل می‌کنند، گروه‌ها و نحله‌های فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی، اختلافات را برای ارائه خدمات بهتر کنار بگذارند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون یک سیلی ناروا به گوش هیچ انسانی نزده است، جنایات بزرگی که توسط القاعده و داعش انجام می‌شود به دلیل نبود میزانی چون ولایت بوده که آنها را به انحراف کشانده است.

این مقام مسئول گفت: مأموریت اسلام ترویج اخلاق و صلح است، گروه‌های انحرافی امروز مسیری را در پیش گرفتند که نشئت‌گرفته از انحرافی است که پس از رحلت حضرت رسول(ص) پیش آمد و جانشین به حق وی را خانه‌نشین کرد.

قیاسی عنوان کرد: جمهوری اسلامی بعد از حکومت پیامبر(ص) و دوران خلافت علی(ع) در جهان سابقه نداشت، اگر در صدر اسلام انحرافی پیش نمی‌آمد و به وصیت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) عمل می‌شد، شرایط امروز جهان به کلی تغییر می‌کرد.

وی با تأکید بر اینکه شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کاری حسینی کردند و رفتند، بیان کرد: افرادی که ماندند باید زینبی عمل کرده و واقعیت را به سمع و نظر دیگران برسانند.

captcha