برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در سی‌وهفتمین مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 2885895
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴
زمان‌نامیان خبر داد:

برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در سی‌وهفتمین مسابقات سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: فعالیت‌های کمیته آموزش سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان آذربایجان شرقی اعلام شد که براساس آن ۱۰ کارگاه آموزشی در حاشیه این مسابقات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، کامران زمان‌نامیان، مسئول کمیته آموزش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اعلام این مطلب گفت: همزمان با آغاز سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز 10 کارگاه آموزشی قرآنی آغاز به کار خواهد کرد.
وی افزود: کارگاه تصحیح قرائت نماز(ویژه عموم مدعوین و بازدیدکنندگان)، کارگاه مطالعه روش‌مند قرآن کریم، کارگاه مراحل انس با قرآن، کارگاه آموزش روش صحیح‌خوانی قرآن، کارگاه روش حفظ قرآن، کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی و اسلامی، کارگاه مهدویت، کارگاه روش حفظ موضوعی قرآن کریم، کارگاه روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن و کارگاه ساختارشناسی قرآن کریم همزمان با سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در تبریز دایر خواهد شد.
مسئول کمیته آموزش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همچنین به برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآنی اشاره و بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آموزشی برپایی کلاس آموزشی تدبر در قرآن است که در حاشیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار خواهد شد.
زمان‌نامیان تصریح کرد:‌ دوره آموزشی نشست تخصصی اساتید و هیئت داوران با متسابقان پیرامون ارائه قرائت استادانه و معنا محور در طی پنج جلسه از ششم تا دهم اسفند در تبریز برگزار خواهد شد.
وی برگزاری کلاس‌های روش صداسازی، وقف و ابتدا، فنون داوری، آموزش تخصصی نغمات و آموزش اختلاف قرائات را در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در تبریز را بخش دیگری از برنامه‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: نشست صمیمی رئیس مرکز امور قرآنی برای همفکری و هم‌افزائی با متسابقان نیز روز ششم اسفندماه در تبریز برگزار خواهد شد.
مسئول کمیته آموزش سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزاری کلاس آموزشی مهارت‌های مدیریت موسسات قرآنی، کلاس آموزش ویژه معلمان و مربیان مهدهای قرآنی را از جمله برنامه‌های آموزشی در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانست و افزود: نشست تخصصی مسئولان بخش قرآن رسانه با جامعه قرآنی نیز برگزار می‌شود.
زمان‌نامیان خاطر نشان کرد: فعالیت‌های آموزشی این دوره از مسابقات در قالب 10 کارگاه آموزشی و نیز پنج نشست تخصصی و چندین دوره و کلاس آموزشی برگزار خواهد شد.
وی در پایان یادآور شد: برای ارتقای سطح آموزه‌های عمومی قرآن کریم، آموزش‌های عمومی قرآن(روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم عمومی) در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی در طول برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

captcha