تأثیرگذاری شرایط منطقه‌ بر اعلام نتایج مسابقات قرآن جایزه کویت
کد خبر: 3107847
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
نفر سوم مسابقات قرآن کویت عنوان کرد:

تأثیرگذاری شرایط منطقه‌ بر اعلام نتایج مسابقات قرآن جایزه کویت

گروه بین‌الملل: شرایط فعلی منطقه تا حدوی بر روی نتایج ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کویت و نمرات داوران به متسابقین تأثیرگذار بود.

حمیدرضا عباسی، قاری و مؤذن بارگاه حرم مطهر رضوی و نفر سوم رشته قرائت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی جایزه کویت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات امروز، 19 فروردین‌ماه، برگزار شد که در آن نتایج اعلام شد و به لطف خدا من در رشته قرائت علی‌رغم برتری که نسبت به رقبا داشتم حائز رتبه سوم شدم.
وی افزود: برخی از شرکت‌کنندگان رشته قرائت این دوره از مسابقات نیز همچون من از نتایج اعلا‌م‌شده در این رشته راضی نبودند، این در حالی است که من نیز پیش‌بینی می‌کردم که رتبه اول را کسب می‌کنم، اما می‌توان گفت که شرایط فعلی منطقه بر روی نتایج مسابقات تأثیرگذار بود.
حمیدرضا عباسی تصریح کرد: در رشته قرائت ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه کویت ترکیه مقام اول، عراق مقام دوم، ایران مقام سوم، بحرین مقام چهارم و مصر مقام پنجم را کسب کردند.
این قاری و مؤذن بارگاه رضوی در ادامه گفت: تمامی نمایندگان ایران که در مسابقات بین‌المللی مختلف قرآنی در کشورهای مختلف جهان شرکت می‌کنند، تمام سعی و تلاش خود را به نحو احسن برای کسب رتبه انجام می‌دهند.
وی افزود: در این دوره از مسابقات نیز من و «پیمان ایازی»، نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن علی‌رغم اینکه شرایط کنونی منطقه در اعلام نتایج تأثیر داشت، اما وظیفه خود را خوبی انجام دادیم، این در حالی است که شرایط موجود بر منطقه بر نوع امتیازدادن برخی از داوران تأثیر داشت، که این مسئله خیلی برای ما خوشایند نبود.
عباسی بیان کرد: حضور ما در این مسابقات بسیار قوی و تأثیرگذار بود به‌طوری که بسیاری از شرکت‌کنندگان در رشته قرائت و حفظ کل قرآن می‌گفتند رتبه‌های نخست حق ایران بوده است و ما باید تبریک اولیه را باید به شما بگوییم.
حمیدرضا عباسی در پایان تصریح کرد: ما از نتایج اعلا‌م‌شده در این مسابقات اعلام عدم رضایت می‌کنیم، اما به هرحال زیرا آنچه برای ما مهم بود انجام وظیفه بود که در مقابل مردم خوب و قرآن‌دوست کشورمان عزیزمان ایران سربلند بیرون بیاییم.

مطالب مرتبط
captcha