مراسم تکریم استاد «سیدمحسن موسوی‌بلده» برگزار می‌شود
کد خبر: 3192124
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
در آستانه هفته معلم؛

مراسم تکریم استاد «سیدمحسن موسوی‌بلده» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مراسم بزرگداشت استاد سیدمحسن موسوی‌بلده، دوشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در آستانه روز معلم، مراسم بزرگداشت استاد سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت، مدرس و داور مسابقات قرآن کشورمان، دوشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 18 در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

این مراسم در راستای تکریم جایگاه ارزنده استاد در آموزش قرآن و پرورش نسلی از قاریان برجسته کشور و با حضور بسیاری از مراکز قرآنی کشور چون معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رادیو قرآن، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور، سازمان قرآن وعترت بسیج تهران و شورای عالی قرآن شهرداری تهران همراه است.

قرائت قرآن توسط یکی از شاگردان برجسته استاد موسوی‌بلده، سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضاحشمتی، معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران از جمله برنامه‌های این مراسم است.

از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این مراسم سخنرانی و بیان خاطرات توسط محمدرضا پورزرگری و راضیه جمالی از شاگردان این استاد، سخنرانی استاد موسوی‌بلده و همچنین امیرحسین یوسفی، تولیدکننده نرم‌افزار مروارید به ارائه گزارشی از روند تهیه و تولید این نرم‌افزار و بیان نکاتی پیرامون آن می‌پردازد. در ادامه کلیپی از فعالیت‌های استاد موسوی‌بلده که به همت گروه مستند‌سازی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تهیه شده است، نمایش داده می‌شود.

در پایان این مراسم که به همت کارگروه مطالعات قرآنی خانه اندیشمندان تهیه شده است از نرم‌افزار مروارید که حاوی آموزش جامع تجوید قرآن کریم با تدریس استاد موسوی‌بلده است، رونمایی می‌شود. این نرم افزار به همت مؤسسه مائده رایانه تولید شده است. همچنین این مؤسسه تولید آثار فاخر قرآنی را در کارنامه خود دارد.

یادآور می‌شود، این نخستین باری است که بزرگداشت استاد قرآنی در خانه اندیشمندان علوم انسانی انجام می‌گیرد. لازم بذکر است، خانه اندیشمندان علوم انسانی در خیابان استاد نجات‌اللهی(ویلا)، نبش خیابان ورشو قرار دارد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۴:۱۱
0
0
با سلام و خسته نباشید برای اطلاع رسانی برگزاری این رویداد قرآنی.
لطفا در رابطه با نرم افزار مروارید اطلاعات جامع بر روی خروجی قرار دهید.
محمد کاکاوند
|
-
|
۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۸
0
0
خداوند ان شاءالله جناب استاد موسوی را برای جامعه قرآنی کشور حفظ کنه و ما شاگردان ایشان را قدردان زحمات ایشان قرار دهد.
captcha