ادامه راه امام حسین(ع) راهکار مقابله با جاهلیت مدرن است
کد خبر: 3306464
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
امام جمعه رشت:

ادامه راه امام حسین(ع) راهکار مقابله با جاهلیت مدرن است

گروه اجتماعی: امام جمعه رشت راهکار مقابله با جاهلیت مدرن را ادامه مسیر امام حسین(ع) دانست و گفت: امام حسین (ع) پاسدار حقیقی بود و پاسداران انقلاب اسلامی نیز در طول هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله‌زاده پاشاکی، امام جمعه موقت رشت، روز گذشته 1 خرداد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان ماه پیامبر(ص) است و اگر افراد می‌خواهند ماه رمضان خوبی داشته باشند و شب قدر را خوب درک کنند، باید ماه شعبان را قدر بدانند.

وی میلاد با سعادت امام حسین(ع) را تبریک گفت و افزود: علی(ع) و فاطمه(س) دو دریای بی‌کران به هم پیوستند و فرزندانی را تربیت کردند که شعاع نور این فرزندان در آسمان تلألو دارد.

وی با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان داشت: امام حسین (ع) پاسدار حقیقی بود و پاسداران انقلاب اسلامی نیز در طول هشت سال دفاع مقدس، پاسداری از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را اثبات کردند. پاسداران، بسیجیان، نیروهای حزب الله، نظامی و انتظامی مردم همواره حافظ و پشتیبان انقلاب اسلامی و میهن بوده اند و هرگز نمی گذارند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، اظهار کرد: ابوالفضل(ع) پاسدار حریم ولایت بود و با بصیرت از آرمان‌های دین دفاع کرد. مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین جانباز انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت رشت با تبریک میلاد امام سجاد(ع)، بیان کرد: امام سجاد(ع) بعد از واقعه کربلا پیام امام حسین(ع) را برای جهانیان به ارمغان آورد و با اشک و دعا از دین اسلام پاسداری کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: سوم خرداد روز پایداری، مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی است که این ایثار را از اباعبدالله حسین (ع) آموختیم.

امام جمعه موقت رشت بر رعایت خطوط قرمز اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری توسط فعالان دیپلماسی کشور تاکید کرد و یادآور شد: فعالان دیپلماسی کشور نباید بترسند و مجلس و سپاه پشتیبان آنها هستند.

حجت الاسلام عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در مورد مذاکرات هسته ای، بیان کرد: مذاکره کنندگان کشورمان باید خطوط قرمز را رعایت کنند و مجلس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه ملت ایران پشتیبان تیم هسته ای و دستاوردهای نظام اسلامی هستند. دانش هسته ای ما، دانشی بومی است که جوانان و دانشمندان میهن اسلامی با تلاش، پشتکار، عزت و افتخار به دست آورده اند.

امام جمعه موقت رشت راهکار مقابله با جاهلیت مدرن را ادامه مسیر امام حسین(ع) دانست و تاکید کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز اگر بخواهیم با جاهلیت مدرن مقابله کنیم، تنها راه این است که راه امام حسین(ع) را ادامه دهیم که یگانه راه پیروزی است.

captcha