آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها امروز برگزار می‌شود
کد خبر: 3353606
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها امروز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها امروز، هفتم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها در بخش دختران و پسران از صبح روز چهارشنبه، چهارم شهریورماه آغاز شده و امروز، هفتم شهریورماه طی برگزاری مراسم اختتامیه‌ای در اردوگاه شهید باهنر به کار خود پایان می‌دهد.
براساس این گزارش، مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها از ساعت 17 با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و سایر مسئولان و داوران این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.
تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط نفر اول رشته قرائت در بخش پسران و نفر اول رشته حفظ در بخش پسران از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن شکوفه‌ها خواهد بود.
همچنین، سخنرانی مسئولان حاضر در مراسم و ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این دوره از مسابقات از سوی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مراسم اختتامیه مسابقات قرآن شکوفه‌ها است.
بنابراین گزارش، در بخش دیگری از این مراسم از رتبه‌های برتر در رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، ترتیل قرآن کریم و اذان (ویژه پسران) تجلیل می‌شود.

captcha