کلام آخر مدافع حرم به مادرش: دعا کن حضرت زینب(س) مرا بپذیرد
کد خبر: 3476731
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

کلام آخر مدافع حرم به مادرش: دعا کن حضرت زینب(س) مرا بپذیرد

کانون خبرنگاران نبأ: بسیجیان مسجد صاحب‌الزمان افسریه شامگاه جمعه 30 بهمن، با خانواده شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون شهید اصغر یوسفی دیدار کردند.


به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بسیجیان مسجد صاحب‌الزمان افسریه با خانواده شهید مدافع حرم از تیپ فاطمیون و از تبار افغانستان، شهید والامقام شهید اصغر یوسفی در شامگاه جمعه 30 بهمن دیدار کردند، این مراسم معنوی با قرائت فاتحه شروع شد در ادامه مراسم مادر شهید به خاطره گویی از فرزند شهیدش پرداخت؛ بخش کوتاه این خاطره گویی کلام آخر و وداع شهید با مادرش بود که از زبان مادر نقل شد و این کلام آخر این بود «دعا کن حضرت زینب(س) من را بپذیرد.»

و در پایان این مراسم معنوی، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی معراجی، مسئول ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد و امام جماعت محترم مسجد صاحب‌الزمان افسریه به ذکر مصیبت پرداخت.

بخشی از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مورد شهدای مدافع حرم هم بدین شرح است: حقیقتاً هم شهدای شما، هم خانواده‌ها، پدران، مادران و فرزندان آنان، حق بزرگی برگردن همه‌ی ملت ایران دارند. این شهدا امتیازاتی دارند؛ یکی این است که این‌ها از حریم اهل‌بیت در عراق و سوریه دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند...
امتیاز دوم این شهدای شما این است که این‌ها رفتند با دشمنی مبارزه کردند که اگر این‌ها مبارزه نمی‌کردند؛ این دشمن می‌آمد داخل کشور... اگر جلویش گرفته نمی‌شد، ما باید اینجا در کرمانشاه و همدان و بقیه‌ استان‌ها با این‌ها می‌جنگیدیم  و جلوی این‌ها را می‌گرفتیم. در واقع این شهدای عزیز ما جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند.
امتیاز سوم هم این است که این‌ها در غربت به شهادت رسیدند. این هم یک امتیاز بزرگی است. این هم پیش خدای متعال فراموش نمی‌شود.

بر اساس گزارش ایکنا این برنامه همزمان با ایام فاطمیه اول و به همت پایگاه 16 هویزه برگزار شد.
خبرگزاری ایکنا، نبأ،  از خداوند متعال برای آن شهید والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌‌نماید.

علیرضا برومند















captcha