مسابقه کتابخوانی فروغ برگزار می‌شود
کد خبر: 3490467
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به‌همت آیت‌الله احدی؛

مسابقه کتابخوانی فروغ برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: مسابقه کتابخوانی فروغ به همت آیت‌الله احدی از 25 تیرماه تا 30 شهریورماه سال‌جاری برگزار می‌شود و قرعه‌کشی مربوط به این مسابقه نیز در روز عید غدیرخم در اجتماع بزرگ قرآنیان انجام خواهد شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، مرکز تحقیقاتی جوادالائمه(ع) که سابقه دو دهه فعالیت در حوزه تفسیر و اشاعه فرهنگ غنی قرآنی با نگاه علم‌محور را دارد، بر اساس توانایی خود و در راستای ترویج این عطیه الهی که عالی‌ترین و مهم‌ترین حرکت فرهنگی است در نظر دارد مسابقه کتابخوانی فروغ را با محوریت کتاب تفسیر فروغ جلد چهارم اثرآیت‌الله احدی، برگزار کند.
این کتاب براساس نیازسنجی و مخاطب‌محوری با استفاده از آخرین فرآیندهای علمی تألیف شده است و این امکان را در اختیار مخاطب قرار خواهد داد که با نگاهی نوین به یکی از صدها وجوه قرآن مانند وجه دانش علمی روبرو سازد.
بدیهی است نثر این کتاب سلیس، روان و مناسب برای مخاطب عام در قطع وزیری و بسیار زیبا آماده شده است؛ علاقه‌مندان می‎‌توانند این مجموعه را از طریق پایگاه اینترنتی نشر آثار آیت‌الله احدی به آدرس  http://www.ahadi.ir/   دریافت کرده و یا با شماره 4 - 02537837163 تماس حاصل کنند.
لازم به ذکر است ستاد برگزاری مسابقه کتابخوانی فروغ جوایز بسیار نفیسی از جمله 5 سفر کربلا برای زیارت اربعین را برای برگزیدگان این طرح در نظر گرفته است.
پاسخ صحیح تمامی سؤالات باید به ترتیب، پشت سرهم، بدون فاصله و با زبان انگلیسی به شماره 30002128101112 ارسال شود.
* علیرضا برومند
captcha