رابطه‌ام را با قاریان ایرانی حفظ می‌کنم
کد خبر: 3498786
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
مصطفی العلی:

رابطه‌ام را با قاریان ایرانی حفظ می‌کنم

گروه بین‌الملل: نماینده هلند در رشته قرائت سی و‌سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: روابط دوستانه خود را با قاریان ایرانی حفظ خواهم کرد و از این لحاظ خیلی خوشحالم.

رابطه‌ام را با قاریان ایرانی حفظ می‌کنم
مصطفی العلی، نماینده هلند در رشته قرائت سی وسومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: تنها راه حل مشکلات جوانان بازگشت به آغوش قرآن و پیروی از دستورات اهل بیت(ع) است.

این قاری عراقی الاصل که متولد کشور هلند است، اما در لندن زندگی می‌کند، به جو سیاسی حاکم در این شهر اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های قرآنی در لندن بسیار محدود است و مؤسسات اسلامی با محدودیت ناشی از نگرش‌های اسلام‌ستیزانه مواجهند.

نخستین تجریه بین‌المللی در مسابقات قرآن ایران

وی حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران را نخستین تجربه خود عنوان کرد و گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و به نظر قاریان و حفاظ ایرانی در مقایسه با دیگر کشورها در صدر قرار دارند.

العلی در مورد شعار مسابقات اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی ایران از لحاظ ایجاد وحدت بسیار مفید بود و ما نمایندگان زیادی از نژادها و ملت‌های مختلف را بدون تبعیض در کنار هم دیدیم که روابط دوستانه‌ای با هم برقرار می‌کردند.

این قاری عراقی تصریح کرد: من زمانیکه به لندن برگردم روابط دوستانه خود را با قاریان ایرانی حفظ خواهم کرد و از این لحاظ خیلی خوشحالم.

وی در پایان از جوانان مسلمان خواست در دنیای امروز برای یافتن زندگی حقیقی به آغوش قرآن بازگردند. 
مطالب مرتبط
captcha