آغاز مسابقات قرآن استان تهران/ رقابت حفاظ در روز اول
کد خبر: 3524411
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

آغاز مسابقات قرآن استان تهران/ رقابت حفاظ در روز اول

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی سی‌ونهمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز، 31 مردادماه با رقابت بانوان در رشته حفظ قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سی و نهمین دوره مسابقات قرآن استان تهران صبح امروز 31 مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه و برگزاری رقابت در بخش بانوان کار خود را آغاز کرد.
بر همین اساس و بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات که از ساعت 8:30 صبح در امامزاده عبدالله(ع) شهر ری برگزار شد، رقابت‌ها در بخش بانوان که به مدت دو روز ادامه دارد، آغاز شد.
مسابقات قرآن استان تهران
در این روز، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ 10 و 20 جزء بانوان مسابقه خود را آغاز کردند. در این دو رشته به ترتیب شاهد رقابت 19 و 14 بانوی حافظ قرآن کریم خواهیم بود.
در این روز و در نوبت بعد از ظهر نیز شرکت‌کنندگان رشته حفظ کل و دعاخوانی رقابت‌های خود را برگزار می‌کنند. در این دو رشته نیز به ترتیب 15 و سه نفر رقابت می‌کنند.
سی و نهمین دوره مسابقات قرآن استان تهران
همچنین در روز دوشنبه نیز در نوبت صبح بانوان شرکت کننده در رشته‌های حفظ پنج جزء و ترتیل قرآن کریم مسابقه خود را برگزار می‌کنند.
در نوبت بعدازظهر روز دوشنبه اول شهریورماه نیز شاهد رقابت بانوان شرکت‌کننده در رشته قرائت تحقیق خواهیم بود.
با پایان یافتن مسابقات در بخش بانوان از روز سه‌شنبه دوم شهریورماه رقابت‌های آقایان آغاز شده و تا روز پنج‌شنبه چهارم شهریورماه ادامه دارد.
برای مشاهده گزارش تصویری مراسم افتتاحیه و روز اول این مسابقات اینجا کلیک شود.
captcha