گردهمایی خانه کارگر مورد تأیید سازمان دارالقرآن نیست
کد خبر: 3533095
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

گردهمایی خانه کارگر مورد تأیید سازمان دارالقرآن نیست

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی از سوی دارالقرآن خانه کارگر مورد تأیید سازمان دارالقرآن نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی برپایی گردهمایی مدیران مراکز و مؤسسات قرآنی که مقرر است، هشتم مهرماه از سوی دارالقرآن خانه کارگر در سالن سوره حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود، مورد تأیید نبودن آن توسط سازمان دارالقرآن‌ الکریم و دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی اعلام شد.
در این پیام آمده است؛ «در پی تماس دارالقرآن خانه کارگر و دعوت از مؤسسات جهت حضور در برنامه‌ای در تهران و در محل حوزه هنری، به اطلاع می‌‌رساند این برنامه با هماهنگی این سازمان و دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات نبوده است و مورد تأیید نمی‌باشد».
یادآور می‌شود، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر و دبیر اجرای ستاد طرح خانه قرآنیان طی گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا در روز گذشته از برپایی گردهمایی برای مدیران مؤسسات قرآنی در سه بخش پیگیری مطالبات قرآنیان در رابطه با بودجه قرآنی و نیز بحث بیمه فعالان قرآنی، رونمایی از طرح ملی خانه قرآنیان و ثبت نام برای دریافت کارت اعتباری ۵۰۰ میلیون ریالی جهت تجهیز مراکز و مؤسسات قرآنی خبر داد.
captcha