غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات؛ اولین میزبان عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن مجلس
کد خبر: 3544457
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

غرفه ایکنا در نمایشگاه مطبوعات؛ اولین میزبان عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن مجلس

گروه سیاسی: زهرا سعیدی مبارکه، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایکنا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زهرا سعیدی مبارکه، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی امروز، سه‌شنبه، 18 آبان‌ماه در جریان بازدید از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایکنا حضور یافت.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در جریان این بازدید، ایکنا را به عنوان اولین رسانه برای بازدید و حضور برگزید و با خبرنگار این رسانه در مورد موضوعاتی از جمله جلسات فراکسیون قرآن و عترت، عملکرد مجلس در حوزه اقتصاد مقاومتی و موضوع اصلاح قانون بانکداری اسلامی مصاحبه کرد که مشروح این گفت‌وگو متعاقباً روی خروجی ارسال می‌شود.
سعیدی در ادامه بازدید خود در غرفه تعدادی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌های مطرح کشور حضور یافت و مصاحبه‌های متعددی انجام داد.
یادآور می‌شود زهرا سعیدی مبارکه منتخب مردم مبارکه دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مالی و مهندسی صنایع، و از فعالان قرآنی استان اصفهان است که علاوه بر دریافت نشان از دستان رهبر معظم انقلاب به عنوان جوان نمونه، بیش از ده عنوان رتبه کشوری و استانی در مسابقات قرآنی از جمله رتبه دومی مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان و اعضای سازمان جوانان جمهوری اسلامی ایران کسب کرده است.
بنابراین گزارش، بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات تا روز 21 آبان‌ماه از ساعت 9:30 الی 20:30 برای بازدید علاقه‌مندان برپاست.

captcha