نباید گذاشت داعش در ایران متولد شود
کد خبر: 3548020
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

نباید گذاشت داعش در ایران متولد شود

گروه سیاسی: دبیر کل حزب الله عراق گفت: نباید گذاشت داعش در ایران متولد شود زیرا پس از آن یافتن این آرامش بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، سید هاشم الحیدری، دبیر کل حزب الله عراق روز سه‌شنبه دوم آذر در همایش بزرگ ۲ هزارجوان انقلابی استان خراسان شمالی بیان کرد: زمانی که از خارج از ایران به جمهوری اسلامی نگاه میکنید هیچوقت ایران چپ و راست و یا ایراینی با مشکلات سیاسی نخواهیم دید.
وی گفت: اگر خطری متوجه جمهوری اسلامی شود همه ی جبهه ی مقاوت نگران خواهد بود مقام معظم رهبری شعار هم دلی و هم زبانی را فقط مخصوص ایران نگفتند بلکه این شعار مختص به تمام جبهه ی مقاومت است .
دبیرکل حزب الله عراق اظهار کرد: بیشتر از ۵ سال داعش شروع به حمله به سوریه کرد و از هشتاد و سه کشور آمدند تا بجنگند، سوریه جنگ جهانی اما غیررسمی را تجربه کرد.
وی عنوان کرد: تکفیری‌ها به حرم حضرت زینب(س) رسیدند در آن زمان همه می‌گفتند سوریه بیش از چهار ماه دوام نخواهد آورد جز یک نفر و آن شخص کسی نبود جز مقام معظم رهبری که فرمودند سوریه ساقط نخواهد شد.
هاشم الحیدری افزود: ترکیه معبری شد برای داعشی ها در آن زمان بود که جمهوری اسلامی ایران و سردارسلیمانی وارد عمل شدند، گلوله‌ها به دیواره حرم حضرت زینب نیز رسید و داعش هیچگونه شوخی نداشت اگر اجازه پیش‌روی به آنها داده میشد الان در ایران نیز اوضاع نابسامانی حاکم بود.
دبیرکل حزب الله عراق عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران قلب جهان اسلام است و جوانان ایرانی با دست گرفتن این پرچم قلب جهان اسلام را دوباره احیا کردند.
سجاد ریحانی، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کشور نیز در این همایش گفت: امروز دشمنان به دنبال بی خاصیت کردن انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: امروز دشمن از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید شده است و به دنبال تغییر مبانی انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: دشمن با فهم اینکه تفکر انقلاب اسلامی کره زمین را به لرزه درآورده است تلاش می کند تا مبانی انقلاب اسلامی را تغییر دهد.
وی اظهار کرد: دشمن در حال ارائه مدل های دروغین انقلاب اسلامی توسط جریان غیرانقلاب اسلامی در کشور است تا انحراف ایجاد کند.
ریحانی با اشاره به اینکه اگر جریان غیر انقلابی نفوذ پیدا کند جریان فکری تغییر می یابد، بیان کرد: مراقبت از جریان غیر انقلابی که تصدی انقلاب را در دست نگیرند از نکات مهمی است که باید تشکل های بسیج مورد توجه جدی خود قرار دهند.
وی تصریح کرد: درک درست کار اساسی تشکل های بسیج و تبیین آن در داخل جامعه است، امروز که خرمشهرهای جدیدی داریم جهاد کبیر را نیز خواهیم داشت که نیاز به تبیین و روشن گری دارد.
مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه هیچ کدام از ابعاد انقلاب اسلامی شعاری نیست بلکه عملی است، گفت: امروز" تا آخر ایستاده ایم" شعار اصلی ما و اجرای دقیق ابعاد انقلاب اسلامی مطالبه ماست.
وی در ادامه با اشاره به اینکه حوزه علمیه و دانشگاه دو بستر کادرسازی در کشور است، افزود: نباید اجازه داد تا بستر تربیت نیرو و کادرسازی در انقلاب اسلامی به دست عناصری بیفتد که آلوده به نگاه غیر انقلابی هستند.
وی گفت: یکی از رسالت های حافظان انقلاب اسلامی بررسی انقلاب است که بعد از گذشت 37 سال چه تهدیدهایی آن را تهدید می کند و چه فرصت هایی طی این مدت برای آن به وجود آمده است.
captcha