جدیدترین تلاوت احمدی‌وفا و وحید نظریان + صوت و عکس
کد خبر: 3550305
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

جدیدترین تلاوت احمدی‌وفا و وحید نظریان + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، صبح امروز 12 آذرماه با تلاوت دو قاری ممتاز و بین المللی برگزار شد.

جدیدترین تلاوت احمدی وفا و نظریان+صوت و عکس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل انس با قرآن کریم به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، صبح امروز 12 آذرماه، با تلاوت قاریان بین المللی و متاز کشورمان، حمیدرضا احمدی وفا و وحید نظریان و با حضور پرشور مردم در دارتحفیظ القرآن الکریم واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران برگزار شد.

در ابتدای این محفل، نوجوانان قرآنی کلاس آموزشی حسن ابراهیم آبادی، قاری و مدرس قرآن کریم به جمع خوانی پرداختند. سینا رادسعید و محمدحسین رحمتی آیاتی از سوره مبارکه نازعات را به تقلید از استاد مصطفی اسماعیل تلاوت کردند و در ادامه گروه تواشیح اسماءالحسنی، آیاتی از سوره مبارکه شمس و علق را جمع خوانی کردند.

در ادامه وحید نظریان، قاری محبوب کرمانشاهی، آیاتی از سوره های ق، ذاریات، شمس و حمد را تلاوت کرد و مورد تشویق حاضران در جلسه قرار گرفت.

حسن ختام این محفل، تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین المللی بود که آیاتی از سوره مبارکه احزاب و کوثر را تلاوت کرد و در پایان دعای ختم این محفل را خواند.

در ادامه تلاوت ها و جمع خوانی ها و تصاویر این محفل ارائه می‌شود.

تلاوت وحید نظریان

کد
دریافت

تلاوت احمدی وفا

کد
دریافت

جمع خوانی سینا رادسعید و محمدحسین رحمتی

کد

دریافت

گروه اسماءالحسنی

کد

دریافت

captcha