تأکید مکرر «محمدحسین سبزعلی» بر آموزش قرآن از کودکی + عکس
کد خبر: 3551253
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

تأکید مکرر «محمدحسین سبزعلی» بر آموزش قرآن از کودکی + عکس

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی کشورمان شب گذشته برگزار و وی در این جلسه همچون جلسات قبل بر آموزش قرآن از دوران کودکی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی، قاری بین‌المللی و پیشکسوت قرآنی شب گذشته، 14 آذر‌ماه در مسجد سادات اخوی واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران، از ساعت 18 تا 20 با حضور قاریان از سنین مختلف برگزار شد.

یادگیری قرآن کریم در سنین پایین موجب موفقیت بیشتر+عکس

در ابتدای این جلسه، محمدحسین سبزعلی، آیاتی از ادامه درس جلسه را به شیوه ترتیل، همراه با اعضای جلسه، جمع‌خوانی کرد. در ادامه، اعضای جلسه، به تلاوت آیات ادامه درس جلسه پرداختند و محمدحسین سبزعلی، نکات صوت، لحنی و تجویدی آنها را متذکر شد.

سبزعلی در خلال تلاوت‌های قرآن‌‌آموزان، با اشاره به اینکه سن قرآن‌آموزی، در اوایل دوران مقطع ابتدایی است، گفت: یادگیری تلاوت قرآن کریم، هرچه از آن سن بگذرد و سن بالا برود، قرآن‌آموز ضرر کرده است. اما این به آن معنا نیست که اگر از سن ابتدایی بگذرد، دیگر نمی‌توان تلاوت قرآن را یاد گرفت.

سبزعلی با استناد به حدیث «اطلبوالعلم من المهد الی اللحد» تصریح کرد: تا آخر عمر باید به‌دنبال کسب علم و یادگیری رفت. اما یادگیری قرآن در سنین پائین، باعث پیشرفت‌های بیشتری می‌شود. معمولاً نوجوان‌هایی که والدینشان، آنها را در سنین پایین به جلسات قرآن می‌آورند، موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنند.

یادگیری قرآن کریم در سنین پایین موجب موفقیت بیشتر+عکس

در بخش دیگری از این جلسه قرآن، اعضا به ارائه محفوظات خود و فرازخوانی از فرازهای مشهور قاریان مصری پرداختند و سبزعلی، جوایزی به آنها اهدا کرد.

یادآور می‌شود، جلسات قرآن محمدحسین سبزعلی، یکشنبه‌ها(نیمه اول سال قبل از اذان مغرب و نیمه دوم سال بعد از اذان مغرب) در مسجد سادات اخوی واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان ایران، سه‌شنبه‌ها در حسینیه بنی‌فاطمه واقع در چهارراه سرچشمه، چهارشنبه‌ها در بیت شهید مدرس واقع در چهارراه سرچشمه برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط
captcha