مفتی سوریه: مردم ایران در راه سربلندی مسلمانان گام برمی‌دارند
کد خبر: 3554383
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹

مفتی سوریه: مردم ایران در راه سربلندی مسلمانان گام برمی‌دارند

گروه بین‌الملل: مفتی اعظم سوریه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران ضمن تشکر از حمایت ملت ایران از مردم و دولت سوریه در جنگ با تروریست‌ها و متجاوزان به این کشور، گفت: مردم ایران در راه سربلندی مسلمانان گام برمی‌دارند.

مفتی سوریه: مردم ایران در راه سربلندی مسلمانان گام برمی دارند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری العالم، شیخ «بدرالدین حسون»، مفتی اعظم سوریه با بیان این مطلب گفت: من از سوریه آمده‌ام تا محبت و سپاسگزاری ملت سوریه را به ملت بزرگ ایران و حضرت امام خامنه‌ای تقدیم کنم.

وی افزود: بابت آزادی شهر حلب، آنجا که همه تروریست‌ها از آن بیرون رانده شدند از ملت ایران تشکر می‌کنم و به همه پدران و مادران شهدای ایرانی درود می‌فرستم که ثابت کردند، خون همه مسلمانان در همه جا و هدف آنها یکی است و همه در یک خط در راه سربلندی مسلمانان گام برمی‌دارند.

شیخ حسون ادامه داد: امروز سوریه به خواست خدا پیروز شد؛ لبنان و غزه نیز با اراده خدا پیروز می‌شود و قدس را نیز آزاد می‌کنیم، همان‌طور که امام خمینی (ره) گفتند.

وی با تقدیر از ملت ایران در حمایت و همراهی با مردم و ملت سوریه در جنگ با تروریست‌ها و متجاوزان به این کشور گفت: همه مؤمنان و مسلمانان با هم برادرند.
captcha